Windows 7 64bits, blijft telkens vast zitten!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

business

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
25
Ik heb een een nieuwe pc zo een drie a vier maanden terug gekocht, en toen hoorde ik die eigenlijk al met win 7 te krijgen bij de media markt, maar ik ben toch een beetje genaaid en heb vista erop meegekregen, maar goed, toen dacht ik laat ik dit ding eens upgraden naar win7, en heb een origineel win7 ultimate cd gekocht. en ik heb de handleiding strict nageleefd die tijdens de procedure om dit ding up te graden, maar hij gaat steeds freezen als ik twee of meer internetpaginas tegelijk open heb staan, terwijl ik ook nog eens originele norton de nieuwste versie drop heb staan, en helemaal geen downloaderij, hij is helemaal leeg dus aan viri zal het niet liggen, en nauwelijk programma's en stuff. ik snap het niet. het opstarten gaat wel erg snel moet ik eerlijk in zijn. maar als ik zo een uur of twee achter de pc zit gaat tie minimaal 5 keer vast zitten moet ik weer opnieuw starten, ik blijf zo maar bezig. ik snap het niet meer. kan iemand mij helpen? bij voorbaat dank.
 
ja het is inderdaad een 64bits pc, er stond namelijk in de handleiding hoe ik daar achter moest komen. Wat voor drivers bedoel je dan precies???
 
@pleeborstel,

Ik heb jou bericht verwijderd, deze heeft totaal geen toegevoegde waarde.
 
Dat zag ik en daarom jou bericht ook verwijderd. Alleen melden via misbruikmelding is voldoende. De moderators ondernemen wel actie.:)
 
nou drivers voor o.a
vga kaart
soundkaart
netwerkkaartje
chipset drivers ?????????????
 
ja, heb gewoon al die dingen automatisch laten installeren, elk programma werkt ook gewoon correct, maar als ik bijv. in een map zit en tegelijkertijd een webbrowser open met twee actieve tabbladen, gaat het beeld helemaal vriezen, ik kan niet eens op ctrl alt del drukken. dan moet ik pc helemaal opnieuw starten. ik snap het echt niet meer, ik had norton erop. men vertelde mij altijd dat norton veel werkgeheugen vergt, dus ik deinstalleer die en gebruik nu avast. maar nee hoor. het gebeurt gewoon nog steeds.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan