windows 7 activeringscode werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

petervanho

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2015
Hallo iedereen,

Ik heb mijn pc schoongemaakt en wou windows 7 home premium er terug opzetten. Ik heb bij de laptop geen dvd van windows gekregen deze stond er al op geinstalleert.
Nu heb ik deze kunnen downloaden en branden op dvd. De installatie ging goed maar ik kan met de activeringscode die ik heb gekregen bij de originele installatie windows niet activeren.
Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Dank bij voorbaat
Peter

Je had naar een oem installatie DVD kunnen zoeken, vermoedelijk heb je nu een retail versie en dan werkt een oem code niet.
Microsoft bellen miss? alhoewel voor de oem versies de fabrikant van de laptop of pc verantwoordelijk is.

Heb je exact dezelfde versie gedownload ? Dus taal, uitvoering en 32 of 64 Bits ?

Pier, met alle respect op mijn vorige PC's nooit last mee gehad zo lang maar exact dezelfde versie hebt. Nooit gelet op een OEM of Retail versie.

Laatst bewerkt:
Had deze laptop geen herstelpartitie? Dan was er niets aan de hand geweest.

dit is windows 7 die er op stond waarschijnlijk dezelfde die er op stond. En ernaast een printscreen van de huidige. Denk wel dat het dezelfde zijn

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    89,7 KB · Weergaven: 104
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl,

Het is niet verstandig om je code hier te laten zen ik zou hem even verwijderen;)

Laatst bewerkt:
er staat nog steeds een herstelpartitie op waar alle stuurprogramas op staan die ik gebruikte en ook een map met recover items is waarschijnlijk dit maar weet niet hoe ik deze moet uitvoeren zie bijlage

Bijlagen

• recover.jpg
    recover.jpg
    92,7 KB · Weergaven: 67
Ik heb jouw code maar even verwijderd.
Zoals modag al aangaf niet verstandig om dat openbaar te plaatsen.

dank u was al aan het zoeken om em te verwijderen iemand enig idee hoe ik die factorie bestanden terug kan plaatsen

Hoi,

Denk dat merk even voldoende is dat zal toch ergens op notebook staan meestal gebruiken ze dezelfde manier van recovery

hoi,
.
juist geprobeerd maar bij opstarten komt er geen toets "Press F11 to run recovery" or "Press F12 to run recovery". op.

Iemand een andere manier om dit te doen

dank u

Hoi,

Hoi, heb je tijdens opstarten f11 of f 12 repeterend ingedrukt net als bv sos te seinen dit even als voorbeeld

Hoi,

ja deed ik f11 doet niks en f12 kan ik kiezen tss opstarten met dvd, van harde schijf of in de bios geraken maar herstellen naar fabrieks instellingen staat er niet bij

niemand een oplossing voor mij?:(

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een optie

misschien dat je hier weer iets verder mee komt je kan het immers altijd proberen toch ?

Bijlagen

• medion.png
    medion.png
    93,4 KB · Weergaven: 76
welke foutmelding krijg je precies als je de code ingevoerd hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan