Windows 7 alleen Ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
1.627
Hallo.

De beta's die je nu download dan krijg je automatisch de Ultimate versie.

Komen er ook lichtere versie's, zodat je pc NOG sneller draait met 7?


Edit: Ik heb net iets gevonden: zouden deze versie's er komen:

Windows-7-Beta-Home-Basic-Home-Premium-Professional-and-Ultimate-3.jpg


http://news.softpedia.com/news/Wind...remium-Professional-and-Ultimate-100882.shtml
 
Laatst bewerkt:
Wat denk je zelf? Denk je dat Microsoft de consument geen keuze wil laten?
 
Net ala met vista staan waarschijlijk alle versie's op 1 dvd en ligt het aan het nummer welke je installeerd.
Nu gaat het om beta versie's,, test versie's dus om de bugs te vinden ect.
Natuurlijk test je dan de versie waar alles inzit, ultimate dus.
Waarom apart home basic testen als dat ook al in ultimate zit.
 
En een appel is een andere vrucht dan een peer......................
 
En ik heb wel een raar probleem.

Daarnet had ik Windows Live 2009 geinstalleert, en toen ie wou opstarten bevriesde de boel.

Kon men muispijltje niet meer bewegen.

Is dit misschien nog een bug, of doet dit probleem zich enkel bij mij voor?

en wat ook nog raar is, is da ie men Windows XP installtie niet herkent.
 
Misschien trap ik een open deur in, misschien ook niet, maar:
ik heb enkele tientallen postings van je bekeken. Jij houdt van experimenteren! Daar is helemaal niets mis mee, sterker nog, da's zelfs goed voor het ontwikkelen van computer(software) kennis.
Echter, wist je dat er specifieke Microsoft forums zijn waar alléén maar gediscussieerd wordt / problemen behandeld worden over specifieke Windows beta versies en / of andere nieuwe, nog niet of zojuist in de markt gezette, futures van Windows? Mogelijk dat je daar ook eens kijkt?
 
Misschien trap ik een open deur in, misschien ook niet, maar:
ik heb enkele tientallen postings van je bekeken. Jij houdt van experimenteren! Daar is helemaal niets mis mee, sterker nog, da's zelfs goed voor het ontwikkelen van computer(software) kennis.
Echter, wist je dat er specifieke Microsoft forums zijn waar alléén maar gediscussieerd wordt / problemen behandeld worden over specifieke Windows beta versies en / of andere nieuwe, nog niet of zojuist in de markt gezette, futures van Windows? Mogelijk dat je daar ook eens kijkt?

Ik hou namelijk veel van experimenteren.

Zijn er zo ook nederlandse fora waar ik terecht kan met problemen of info?
 
Heb ik nooit naar gezocht want, Windowsproblematieken worden het best besproken in het Engels. Kijk hier maar eens.
 
Tja, als je een "deuntje mee wilt blazen" op het e.o.a. Microsoft forum en / of het experimenteren met beta releases, dan zal je dáár toch echt aan moeten gaan werken.
 
Tja, als je een "deuntje mee wilt blazen" op het e.o.a. Microsoft forum en / of het experimenteren met beta releases, dan zal je dáár toch echt aan moeten gaan werken.

Ik heb zo van die vertalingsprogramma's op internet gevonden, zo zal het wel lukken.

alvast bedankt.
 
Idd. er zitten wel leuke tussen, maar de meeste vertalen toich niet optimaal. Een zin als:

I realy (really) do like hotdogs

wordt dan vertaald naar:

ik houd echt van hete honden.

Of je dáár nu op zit te wachten.......................
 
Laatst bewerkt:
Idd. er zitten welk leuke tussen, maar de meeste vertalen toich niet optimaal. Een zin als:

I realy (really) do like hotdogs

wordt dan vertaald naar:

ik houd echt van hete honden.

Of je dáár nu op zit te wachten.......................

Jah,

Ik gebruik de Yahoo Babbelfish
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan