Windows 7 back-up blijft vast op 14%

Status
Niet open voor verdere reacties.

jos19

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2009
Berichten
14
Hoi,

Ik probeer al meerdere malen om een back-up te maken op mijn externe harde schijf via windows 7, maar steeds als het rond 14% komt gaat ie niet verder en blijft het uren lang zo, dus het is niet zo dat de programma crasht. Enig idee hoe dit zou komen?

Trouwens ik heb een andere back-up software(Genie Agent) en die blijft ook vast zitten tijdens het 'controleren' van gegevens. Mischien dat ik een andere programma moet proberen.

Bedankt.
 
Doe eerst een schijfcontrole voor het maken v.d. backup.
Windowstoets + e
Klik rechts op het station waar Win 7 op staat>eigenschappen>extra>foutcontrole>nu controleren>vink beide opties aan die je daar ziet>starten.
Je krijgt nu een bericht dat de schijf in gebruik is o.i.d.>herstart de pc en onderbreek de controle niet.
Naderhand kun je het resultaat uit je logboeken lezen.
Aanvulling: Je externe kun je evt. ook laten controleren, daar hoef je de pc niet voor te herstarten.
 
Laatst bewerkt:
Doe eerst een schijfcontrole voor het maken v.d. backup.
Windowstoets + e
Klik rechts op het station waar Win 7 op staat>eigenschappen>extra>foutcontrole>nu controleren>vink beide opties aan die je daar ziet>starten.
Je krijgt nu een bericht dat de schijf in gebruik is o.i.d.>herstart de pc en onderbreek de controle niet (de controle vindt plaats voordat windows geladen wordt).
Naderhand kun je het resultaat uit je logboeken lezen.

Ik zal het proberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan