Windows 7 Beta 1 6.1.7000.0 - 7000.0.081212-1400

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen bericht gehad:mad:
Dan moet het maar via een andere weg....:p
Ga hem toch wel even testen.
 
Hoi !

Inmiddels de " gelekte" versie Ultimate 7000.0.081212.1400 (2,44Mb, en.,32 bits) geinstaleerd op een partitie van 20 Gig.

Incl. Eset 32 neemt de 1nstallatie 8, 44 Gig in beslag !

Wat leuke nieuwe gadgets, maar veel sneller dan Vista; installatie gaat ook sneller !

Ratings lopen nu tot 7,9; scoor met de Phenom @2500 Mhz, 4 Gig, 2 x 250 Sata II, 2600 XT Diamond OC 5,8.

Processor 7.1
Geheugen 7.2
Grafisch 6.9
3 D 5.8
HDD 6.8

Wie deze stabiele installatie (de beta 7 dus) wil proberen: wordt momenteel in 2 bekende torrentsite's aangeboden.

Greetz,

Harry.
 
En hij staat ook online bij de nieuwsgroepen.
Ik neem hem mee voor op mijn nieuwe pc. Maar mooi dat hij een stuk sneller is. Ik las dat het ongeveer de snelheid was van xp?
 
Prestatie-vergelijk Windows 7 !

Hoi !

Voor wie z'n wenkbrauwen fronst over m'n enthousiasme voor Windows 7:

Een vergelijk van prestatie's met 2 systemen tussen XP, Vista en 7 !

http://blogs.zdnet.com/hardware/?p=3236&page=1

Wie er verder problemen mocht ondervinden, of wat tips wil weten over 7 kan me altijd mailen.

Greetz,

Harry.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Harry,

Klein vraagje:

Wanneer ik deze Windows 7 versie installeer op een aparte partitie naast mijn Vista Ultimate, krijg ik dan automatisch tijdens booten de vraag welk OS ik wil starten?

En wanneer ik daarna eventueel Windows 7 weer verwijder, ook geen boot problemen?
 
Hoi !

Zelf heb ik even VistaBootPro in Vista gebruiktpom de juiste opstartvolgorde in te stellen, maar mogelijk komt dit omdat er inmiddels 4 x OS draait op deze PC.

Bij m'n schoonzoon op de laptop stond het bootmenu er automatisch.

Just try, my friend; da's toch de lol ervan ?

Greetz,

Harry.
 
Ik ga het zometeen ook proberen hoor! Maar beter mee verlegen dan om verlegen, wat extra info!
 
Hoi !

O ja: als je na de installatie van 7 de UAC-schuifregelaar helemaal naar beneden zet doen je gadgets het niet !

Is een oplossing voor, maar makkelijker is de UAC op het een na laatste streepje te laten staan.

Is niet zo overheersend aanwezig als in Vista.

Succes,

Greetz,

Harry.
 
En Windows 7 draait! Installeren was een eitje, in totaal net 20 minuten. Dit type ik nu via FF in Windows 7
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Viel alles mme, toch ?

Dit wordt eveneens via FF op 7 verwerkt !

Greetz,

Harry.
 
Alleen lukt het nog niet de chipset drivers (die van Vista) te installeren, overige drivers vindt Windows 7 zelf van al mijn hardware.

Windows 7 inmiddels ook geactiveerd:D
 
Hoi !

Voor alle 7-beta-gebruikers:

Er gaan berichten rond, o.a. op Tweakers, dat de mediaplayer in 7 (WMP12) of de kernel van 7 zelf MP3-bestanden zou vernielen.

Ik probeer hiervan bevestiging te krijgen, maar wilde het toch vast melden !

Voorzichtigheid met je MP3-bestanden is dus voorlopig geboden !

http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=715550

Greetz,

Harry.
 
Ik heb ook Windows 7 alleen het lukt niet om te activeren. Veel "cracks" halen wel de tekst weg rechtsonder maar als je op Systeem klikt staat er nog steeds: 30 dagen om te activeren.
Waar kan ik een goede crack downloaden??????
 
Cracks doen we niet aan op helpmij,
Maar je kunt misschien nog een key krijgen via microsoft zelf waarmee je in het beta programma mee kan doen.

En anders kun je je activatie iig3 en ik hoorde zelfs 5x uitstellen door het slmgr -rearm commando waardoor je dus 3-5 maanden verder bent
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan