Windows 7 beta testing

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
786
Hallo,
Ik draai nu voor 2 dagen windows 7 en bevalt me prima al zie ik nog wel wat compabiliteits problemen maargoed dat krijg je met een beta.

1e ding wat me opviel was dat je vanaf de MS site niet de DirectX update tool kunt gebruiken. Hiermee krijg je een error, maar als je gewoon de complete files download en installeer wil het wel.

2e ding: Logmein wil niet geinstalleert worden, ik heb zelf geen idee waarom en hoe te fixen, iemand anders misschien idee? (edit: ik heb een omweg gevonden Klik HIER voor uitleg)

3e ding: Deamon tools en Alcohol 52% etc (dus mount programa`s) kunnen niet worden geinstalleert omdat SPTD niet geinstalleert kan worden, je krijgt melding met pc opnieuw opstarten voor SPTD en na opnieuw opstarten zelfde verhaal, zo kun je blijven doorgaan.
Je kunt PowerIso gebruiken als Mount-programma.
Ik heb nu ook Windows 7 (64-bit) en PowerIso draait prima daarop.




4e ding: als computer ff voor 3 sec veel cpu moet gebruiken blijft je muziek hangen,, net als een cd die beschadigt is zegmaar. in vista stopte de muziek gewoon. en ging verder als cpu load weer normaal was.


Tijdens instalatie, Die verliep nogal soepel. 20 minuutjes en ik zat in windows. Ik heb het geinstalleert op mijn 1TB nieuwe HDD de Samsung spinpoint F1
Met een Intel core 2 duo E6750 @ 2,88 ghz
een Nvidia Geforce 8600 GTS
2gb DDR2 geheugen op 666mhz (ietsjes meer ivm overclocken van processor)

2uqj328.png


De prestatie index in 7 is iets anders dan in vista(die prestaties zal ik er later ook bij zetten)

Windows 7 Bevat ook Windows media player 12 wat me tot nu toe zeer goed bevalt, eerst was het even zoeken naar hoe je kon switchen tussen library en player. dit zit rechtsonderin 3 balletjes met nog een pijltje.
Windows 7 is ook inderdaad een heel stuk sneller.

Later zal ik nog wat screenshots erbij doen.
Zijn er misschien mensen die oplossingen weten voor mij genoemde problemen?

Groetjes Marco
 
Laatst bewerkt:
Je kunt PowerIso gebruiken als Mount-programma.
Ik heb nu ook Windows 7 (64-bit) en PowerIso draait prima daarop.
 
ik gebruik virtual clonedrive voor de iso's

Logmein heb ik niet draaien op mijn eigen pc, alleen op pc's van mensen die ik ondersteun.... en die zetr ik voorlopig niet over naar Win7 :)
 
En heeft er iemand ook goeie realtek drivers want die ik met pc meegeleverd kreeg werken niet goed op seven.
 
Hoi !

Alchol 120% werkt hier prima op Win 7.

Je kunt gewoon de Realtek/drivers voor Vista gebruiken, evt. in de Vista/comptabiliteitsmode.

Greetz,

Harry.
 
Ik heb ook een Realtek geluidskaart.
Ik ga die Vista-drivers maar eens meteen proberen :thumb:
 
In lavaly`s zie ik staan dat dit windows vista is xD
terwijl ik toch echt op windows 7 zit:O beetje raar...
ik ga nu ff die drivers proberenvan realtek website
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan