Windows 7 bevriest

Status
Niet open voor verdere reacties.

elitedarkniss

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2011
Berichten
12
Hoi,

Heb vandaag een poging gedaan om WMI Root fouten weg te halen dat lijkt te zijn gelukt
Nu krijg ik bij het spelen van een wat zwaarder spel telkens dat hij vastloopt zonder foutmeldingen
Enig probleem is dat alles gewoon vanaf Maart komt kwa besturing systeem
Het enige probleem is dat hij met alle spellen/flimpjes kijken gewoon met 3x klikken vast loopt en je doof maakt door het gepiep.
Dacht eerst zal deze fout zijn:
Gebeurtenisfilter met query SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99 kan niet opnieuw worden geactiveerd in naamruimte //./root/CIMV2 vanwege fout 0x80041003. Mogelijk worden er geen gebeurtenissen via dit filter doorgegeven totdat het probleem is verholpen.

Deze fout heb ik via een trukje verholpen alleen hierna krijg ik alles zonder foutmelding
Kan ook geen updates van catylist en windowns update meer uitvoeren pc loopt dan ook gewoon vast
Maar kan geen foutmeldingen vinden en word hier gek van
En heb al een nieuwe hardeschijf met windowns erop zitten en toch blijft het terug komen alles is al eens vervangen via garantie.

Iemand enig idee hoe dit nou kan, widnows staat er nu 2 weken op daarvoor gebeurde het ook maar om de 2 weken alles opnieuw installeren is geen optie.
 
zit nu met een andere terug komende fout.
zal uitleggen wat ik al heb gedaan

heb mijn toetsenbord en muis vervangen door anderen fout komt terug
sterio afgekoppeld fout komt terug
beeldscherm nog niet
probeer nu straks een programma te runnen zonder internet erop kijken of dat helpt

dit is de fout code gebeurt alleen bij gebruik van downloaden of filmpjes kijken op youtube en dan klikken om verderop in het filmpje te kijken
en media player loopt ook vast met downloaden van filmpjes

fout code: 0x8000000000000002

mijn moederboord en alles is minder van 3 maanden oud en 2 maanden bijna nieuw zeg maar voor normale gebruikers
 
Grrr. Dat is nog al wat. Is er iets met je drivers aan de hand. Als je dit leest word je niet vrolijk. Check the Graphics card manufacture's download site: Download and install the most recent Windows 7 drivers en lees daar eens verder. :(

Klik
 
werkt ook niet
heb nu een stress test gedaan en daar blijkt dat de cache niet goed functioneert naar test tijd.
probleem alleen is dat ik als het goed de harde schijf nieuw is
kan het ook zijn dat de snelheid waarmee hij alles laad en de onderdelen gewoon niet met elkaar functioneren?
want ik weet het nu niet meer
heb een hdd schijf van 120 gig snel en revodrive 120 gig snel
en dit gebeurt meestal tijdens spelen van spellen en kijken van filmpjes het vast lopen
ben beetje radeloos nu
 
In vraag 1 gaf je aan opnieuw installeren is geen optie en gezien de foutcode in je bericht is dit kennelijk het probleem. Hier geven ze de antwoorden. Klik :(
 
als niet legaal lijkt het hier zo te zijn zoals jij bedoelt
enig probleem is dat alles donderdag opnieuw geïnstalleerd is omdat ik dacht dat is het probleem
maar deze problemen blijven namelijk gaat niet weg
heb product code gebruikt maar deze fout blijft
dus er zit iets anders dwars in dit systeem
 
Ik bedoelde niet persoonlijk maar die gegevens vond ik dus daar het een mogelijkheid was. Ik probeer alleen te helpen met je probleem natuurlijk. Als je alles pas hebt en nog niet oud is is er inderdaad wat anders aan de hand. Toch weer terug naar die winkel, want daar is kennelijk toch het een en ander niet in orde. Garantie en zelf niet meer verder gaan. Ben eens benieuwd. Nieuwe installatie lukt niet en ergernis ten top. Laat eens weten wat het werd. Ik kan verder ook niet helpen. :(
 
uiteindelijk de hdd schijf die kapot is gegaan
+ hij nam wat andere onderdelen mee
dus heb alles met garantie opgestuurd en alles nieuw nu geen problemen meer
weet dus niet wat allemaal kapot was
 
Oke, fijn nieuwe spullen. Prima zo. Kun je de vraag bij je eerste bericht als opgelost zetten. Bedankt voor de terug koppeling en nu wel succes ermee he. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan