Hallo,
Ik heb het volgende probleem waar ik maar niet uitkom.
Als ik mijn pc koud start dan start hij vaak maar op tot het zwarte scherm met het windows teken in het midden met de tekst windows opstarten.
Je ziet vanaf het begin:
-Bioscheck
-Windows logo komt te voorschijn.
-Lampjes op het toetsenbord worden gecheckt (gaan even aan).
Hierna stopt het opstarten. Je ziet dan ook geen harddiskactiviteiten meer.
De pc reageert ook niet op ctrl alt del. Ik moet hem echt uitdoen. Als hij dan weer opstart dan krijg ik de keuze op normaal op te starten of te analyseren. Als ik analyseren kies dan geeft hij ook aan dat ik opstartproblemen heb gehad. Als hij daar mee klaar is dan lukt het soms wel om op te starten maar soms ook niet.
Ik heb ook aan mijn voeding gedacht. Misschien dat dit te weinig is? Ik heb de volgende specs:
AMD Phenom(tm) II X3 720 Processor, 2809 Mhz
Asus m4a78t-e
ATI Radeon HD 3300 Graphics (gebruik grafische kaart van moederbord)
4GB 2x2
WD 250GB
WD 500GB
Creative XFI Xtrememusic
Bios:
Datum system bios: 6/5/9
Datum video bios: 5/2/8
Besturingssysteem:
Windows 7 ultimate
Ik heb ook nog gedacht dat het misschien mijn voeding is? Deze heb ik vorig jaar gekocht. Het betreft een 450 Watt voeding.
Dat moet normaal gesproken toch voldoende zijn?
Weet iemand wat het probleem veroorzaakt?
Rod
Ik heb het volgende probleem waar ik maar niet uitkom.
Als ik mijn pc koud start dan start hij vaak maar op tot het zwarte scherm met het windows teken in het midden met de tekst windows opstarten.
Je ziet vanaf het begin:
-Bioscheck
-Windows logo komt te voorschijn.
-Lampjes op het toetsenbord worden gecheckt (gaan even aan).
Hierna stopt het opstarten. Je ziet dan ook geen harddiskactiviteiten meer.
De pc reageert ook niet op ctrl alt del. Ik moet hem echt uitdoen. Als hij dan weer opstart dan krijg ik de keuze op normaal op te starten of te analyseren. Als ik analyseren kies dan geeft hij ook aan dat ik opstartproblemen heb gehad. Als hij daar mee klaar is dan lukt het soms wel om op te starten maar soms ook niet.
Ik heb ook aan mijn voeding gedacht. Misschien dat dit te weinig is? Ik heb de volgende specs:
AMD Phenom(tm) II X3 720 Processor, 2809 Mhz
Asus m4a78t-e
ATI Radeon HD 3300 Graphics (gebruik grafische kaart van moederbord)
4GB 2x2
WD 250GB
WD 500GB
Creative XFI Xtrememusic
Bios:
Datum system bios: 6/5/9
Datum video bios: 5/2/8
Besturingssysteem:
Windows 7 ultimate
Ik heb ook nog gedacht dat het misschien mijn voeding is? Deze heb ik vorig jaar gekocht. Het betreft een 450 Watt voeding.
Dat moet normaal gesproken toch voldoende zijn?
Weet iemand wat het probleem veroorzaakt?
Rod