Windows 7 blijft laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chorus

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Hallo,

Al een enige tijd heb ik last van dit probleem. Windows 7 start normaal op tot bureaublad. Op dat moment blijft Windows laden. Je hoort dan ook steeds een patroon in het laadgeluid. De cursor zie je wel op het bureaublad bewegen en ook de tijd tikt gewoon door, maar als ik ergens op klik dan doet hij niks. Na 15 min laad hij ineens door en dan zie je ook meteen AVG laden, dan werkt Windows ook gewoon weer. Alle software is legaal en als ik een complete scan doe vind hij 0 virussen.

Weet iemand wat ik kan proberen?

Alvast bedankt.

Dan werkt hij gewoon normaal, zonder lang te laden...

Dan is je probleem wellicht bijna opgelost.
Wat heb je veranderd aan het systeem kort vóór het probleem zich voor het eerst voordeed? (tevens welke updates binnenghaald)
Draai de situatie eens terug of voer een systeemherstel uit naar een datum van voordat het probleem zich voor het eerst voordeed.

Systeemherstel had geen nut helaas.

Ik heb cmd via administrator geopend en dan het commando 'sfc /scannow' geprobeert. Een tijd terug gaf hij nog 'er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden' aan. Nu is dat 'Er zijn beschadigde bestanden gevonden, maar deze kunnen niet allemaal worden hersteld.' Is er een manier om dit te repareren?

Ben ik dan alles kwijt, geïnstalleerde programma's etc..?

Programma's zal je opnieuw moeten installeren, data kun je vanuit de veilige modus overzetten naar een extern medium.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan