Windows 7 blijft vast zitten op het eerste rode stipje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harbingerofme

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2011
Berichten
10
Mijn specificaties zijn:
Azerty
windows 7 professional 32 bit (legaal)

Hij blijft hangen op het eerste rode stipje van de vier die samen het windows logo vormen. als ik hem opstart in veilige modus, laadt hij de bestanden, maar het beeldscherm wordt na dat zwart.

Bij het opstarten van de computer geeft hij drie korte piepjes (dit deed hij al toen hij het nog wel deed) gevolgd door een lage piep (deze is nieuw) en beïndigd met een iets harde hoge piep. (deze was er ook al) De oude piepjes worden veroorzaakt doordat azerty het ram op plek 2 en 4 heeft gezet ipv 1 en 3.

Deze verandering is gekomen nadat ik deze pc had verplaast in verband met een verbouwing.

Verder hebben we de kast opengemaakt, en alle dingen lijken nog steeds vast te zitten. Hulp zou zeer gewaardeerd worden!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de pc terug sturen, je moederbord is waarschijnelijk kapot vanwege die piepjes.
Wel erg vervelend
 
Na de hele kast nog een keer nagelopen te hebben was er geen verandering te zien. Maar toen we hem terug verplaatsten om de data te backuppen, kon ik het niet laten om hem te testen, en wonderlijk genoeg deed hij het. Uiteindelijk blijkt het probleem aan het stopcontact te liggen. Oh en de normale piepjes komen omdat het ram in slot 2 en 4 zitten.
 
Ik hoop dat andere mensen misschien ook wat aan mij oplossing hebben!
(controleer met een ander stopcontact)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan