Windows 7 Bootable DVD maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

C Windows

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo allemaal,
ik heb Windows 7 build 7022 gedownlaod (iso) en gebrand met nero 9. Het probleem is alleen dat hij niet bootable is!! Ik wil het namelijk op mijn laptop installeren (die leeg is), maar hoe doe ik dit? Ik heb trouwens UltraISO, alleen dan nog is het lastig... Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!

wat gebeurd er als je hem in je computer gewoon opstart?

Hoi !

Gewoon opstarten in je andere OS en installeren/updaten op de gewenste partitie !

N.B.: Updaten van Vista SP1 of Win 7 7000 vergt een aantal uren !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Gewoon opstarten in je andere OS en installeren/updaten op de gewenste partitie !

N.B.: Updaten van Vista SP1 of Win 7 7000 vergt een aantal uren !

Greetz,

Harry.

In mijn eerste post staat dat ik windows 7 wil installeren op een LEGE laptop, er staat dus geen ander os op!

@_emile_: Dan kan ik gewoon installeren, maar daar heb ik dus niks aan...

volgens mij is de dvd gewoon bootable
maar staat jouw laptop niet ingesteld om vanaf de cd te openen.

weet je heeeeeeeeeeeel zeker dat hij niet bootable is zoek dan op google

bootable dvd maken

Hoi !

Via een torrent gedownloade versie van Win 7 70220 is een .iso !

Hij staat hier op een bootable DVD.

T.S.: Realiseer je je dat het een beta is die onherroepelijk afloopt op 2 juli a.s. ?

Dus op dat als enigste OS te gebruiken......tja.

Greetz,

Harry.

Hoi !
T.S.: Realiseer je je dat het een beta is die onherroepelijk afloopt op 2 juli a.s. ?

Dus op dat als enigste OS te gebruiken......tja.

Dit is geen probleem.

Ik heb nu de DVD gebrand met UltraISO en hij is bootable, alleen bij het begin van de installatie geeft hij de melding: "No device drivers were found. Make sure that the installation media contains the correct drivers, and then click OK." Dan kan ik wel zoeken naar dirvers maar de laptop is leeg, dus...
Wat kan ik hiermee doen?

Hoi !

In het bios de Sata-schijf als native IDE instellen ?

Ik heb inmiddels de 7000 zowel als de 7022 zo'n 10 keer geinstalleerd, maar altijd als 2de OS.

Eerlijk gezegd heb ik er geen idee van of de Win 7 beta-versie's over Sata-drivers beschikken, maar ik heb nergens gelezen dat dit niet het geval zou zijn.

Kijk hier: http://www.microsoft.com/windows/windows-7/ es of je er wat over kunt vinden.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan