Windows 7 Crash bij downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kayvp

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2013
Berichten
92
Wanneer ik het spel League of Legends wil downloaden krijg ik blue scherm voor 2 seconden en restart mijn computer
Drivers geupdate werkte niet
Spel verwijdert en opnieuw gedownload werkte ook niet
 
Hoi hoi kayvp

Als je schrijft Windows 7 Crash bij downloaden ( downloaden of spelen ?? :( ) in beide gevallen zoiets met windows7 heeft niets te maken ...
Misschien jij zelf wegens jouw videokaart game niet spelen kan of wel wat anders aan de hand is ?? :(

I.v.m. downloaden dat is wel wat anders .....dit kunnen wij hier niet garanderen dat je goed doet ( helaas ) misschien is download ergens van een spam site of gevaarlijke en/ of van verboden site enz. ?? :(

Als jij bedoelt dat je game niet spelen kan en wegens game dat je blauwe scherm krijgt, kijk maar dan als eerst of je überhaupt deze game wel spelen op je systeem kan ? ==>> KLIK HIER !
 
Laatst bewerkt:
Ja mijn pc kan het spel makkelijk aan vroeger ook altijd op mijn pc gespeelt
Spellen zoals CounterStrike H1Z1 kan ik wel nog steeds spelen
 
:confused: Maar nu kijk maar ineens je kan niet meer spelen dus, en krijg je blauwe scherm enz..en wie weet wat nog ...:(

Hoe oud is video-kaart ? welke videokaart is enz.. uiteindelijk nu en op dit moment helemaal geen kwaad kan om nog eens controleren bij Can You RUN It info over die game en pas dan je 100% zeker weet of niets aan de hand met videokaart is en/ of je die spelen kan ...
Mocht blijken dat alles in orde is, en mocht volgens Can You RUN It blijken dat je game wel spelen kan, pas dan je kan zeggen dat ergens wat anders met systeem mis is ...:(
 
Processor Intel(R) Core(TM) i5-2500K CPU @ 3.30GHz
Video Card NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
Memory 12 GB

en is ongeveer 5 jaar oud
Heb dit spel 2 jaar lang gespeelt dus weet zeker dat mijn pc het aan kan
Bij het downloaden van het spel krijg ik al blauw beeld en restart de pc
 
Laatst bewerkt:
:confused: maar hoor je wat je zegt ? :(

1)- Heb dit spel 2 jaar lang gespeelt dus weet zeker dat mijn pc het aan kan ..
2)- Bij het downloaden van het spel krijg ik al blauw beeld en restart de pc ............... dus toch niet meer kan ??

Wat moet ik nog op zoiets zeggen :( ?
Misschien ( maar niet zeker ! ! ) omdat die NVIDIA is, misschien je nu via Geforce Experience game voordat je spelen wil optimaliseren kan ??? maar ook via NVIDIA configuratie scherm je dat evt. kan doen ...
 
Laatst bewerkt:
Ja tijdens downloaden als ik bijvoorbeeld op 32% zit crasht hij
Maar wat moet ik dan nu precies doen?
 
Heb jij ook met deze jouwe NVIDIA onderdeel dat heet Geforce Experience ?? is je zoiets bekend ?? :(

Via Geforce Experience je kan proberen ( proberen dus ! ) game als die geïnstalleerd is, evt. optimaliseren ....

GeForce Experience !.jpg <<== Dat is even alleen maar voorbeeld hoe je via Geforce Experience een game proberen optimaliseren kan ...

P.S. Ik wil je niet van streek maken maar maand of drie geleden heb ik zelf ook een kapotte GeForce GTX 590 ( ietsjes hogere dan die van jou ! ) weggegooid omdat nie meer goed was en kon niet meer mee gammen enz..
 
Laatst bewerkt:
Bij het downloaden van het spel krijg ik al blauw beeld en restart de pc
Ik kan me niet voorstellen dat het iets met je OS te maken heeft, eerder met je browser of je verbinding.
Het spel is nog niet eens geïnstalleerd?
Heb je goede antivirussoftware?
Heb je dit alleen met het downloaden v.h. spel of ook bij andere downloads?
https://signup.leagueoflegends.com/en/signup/redownload
De link naar site verwijst naar een niet beveiligde site.
 
Laatst bewerkt:
Nee krijg dit ook bij andere game die ik download maar als ik nu pc opstart crasht die heletijd en start hij opnieuw op denk dat ik hem even wegbreng hardware kapot ofzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan