Windows 7, dark messiah installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mattim

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2010
Berichten
11
Ik heb een nieuwe computer en ik wil graag Dark messiah installeren en dat lijkt ook te werken maar als hij bezig is met installeren dan blijft hij haken en gaat hij gewoon niet verder. Dit is ook met Fifa Manager 2010.
Ik heb dus Windows 7.
 
Laatst bewerkt:
Origineel,, maar ook het installeren van Fifa manager lukt niet,, en met heel veel moeite na 4x opnieuw proberen lukte het wel om Football manager te installeren
 
okee... het had natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je gewoon een slechte kopie had, of een code die niet werkt.

Schijfjes zijn verder wel fysiek in orde? Geen krassen enzo?

Voordat je allerlei gekke dingen gaat doen, zou ik eens 2 dingen proberen:

1. Maak eens een image van die schijfjes op je harde schijf, en probeer van daaraf te installeren. Zet de image bij voorkeur op een andere partitie dan waarop je gaan installeren, (of nog beter... een fysiek andere harde schijf, als je die hebt)

werkt dat ook niet...

2. probeer te installeren in de XP- of Vista compatabiliteitsmodus (in verkenner naar de installatie schijf gaan, rechts klikken op het uitvoeringsbestand, eigenschappen, compatabiliteit, instellen op XP / Vista

laat even weten hoe het is afgelopen, anders gaan we nog eens verder verzinnen...
 
Probeer de tips van vorige poster inderdaad eens.
Voer je wel de installatie als Administrator uit?
 
Ik heb net een ander spel geprobeerd en deze werkt wel,, ik had wel eerst de PC opnieuw opgestart,, ik probeer zo dark messiah even.

EDIT:

Sorry voor het lastigvallen,, hij doet het nu ineens wel :p,, alleen de PC even opnieuw opstarten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan