windows 7 doet het niet meer na systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

twenteboy1986

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
148
Goedenmiddag,

ik heb een probleem met mijn laptop, ik heb een systeemherstel uitgevoerd voor 2 dagen geleden. Nu is de laptop bezig met systeemherstel en start die plots opnieuw op.
Bij het opstarten kan ik nu niet meer in windows 7 komen, want vlak nadat er komt te staan services starten krijg ik een foutmelding met daarin: De installatie is niet voltooid. Start de installatie opnieuw als Widows op deze computer wilt installeren.

Ik zou niet weten wat ik moet doen, heb geen windows 7 cdrom want windows 7 zat al op mijn laptop, en hier zat geen cdrom bij(nieuw gekocht).
het enigste wat ik kan is op f2 drukken tijdens opstarten en dan krijg ik InsydeH20 Setup Utility..

Zou iemand mij hier aub mee kunnen helpen ik weet me echt geen raad meer??
 
Lukt veilige modus wel? Voor het opstarten van windows o pF8 drukken. En zonodig blijven drukken, zodat je de kanst bijna niet mist om er in te komen. Probeer het dan nog eens via veilige modus;)
 
veilig modus

veilig modus geeft die dezelfde fout aan als ik op f8 druk en dan in het menu kom en vervolgens safe mode aan klik gebeurt er het zelfde.
ik snap er niets van :(
 
Maar bij mij komt er sowieso niet eens te staan: services opstarten. Zou je gewoon eens een filmpje kunnen maken en die uploaden naar youtube en hier posten? Je kan ook nog de installatie cd proberen, en vanuit daar systeemherstel starten;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan