Windows 7 download bootmgr is missing

Status
Niet open voor verdere reacties.

trenk

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2013
Hallo,

Ik heb al verschillende fora afgezocht en kan mijn probleem nog steeds niet oplossen.

Ik heb windows 7 via een USB op mijn computer proberen te installeren, maar halverwege de installatie viel
de stroom bij ons thuis uit. Daardoor is de setup van windows natuurlijk gestopt, alleen nu kan ik de setup niet voltooien, omdat als ik de pc aan zet ik de melding krijg ''bootmgr is missing''. Ik heb geprobeerd de BIOS instellingen te veranderen maar niks werkt.

Hebben jullie een idee?

Groet,
Trenk.

Zoals Willem zegt, er is altijd nog een oplossing je pc naar de fabrieksinstellingen resetten. Maar begin eerst eens met het opnieuw installeren van WIN 7

Maar ik kan niet opnieuw beginnen aangezien ik niet in de computer kan komen. En als ik in de BIOS USB boot doe gebeurd er verder ook niks.

Had je de vorige keer met dezelfde USB geboot?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is raar, want het maakt niets uit wat er op de schijf staat als je begint met booten. Wat bedoel je met " En als ik in de BIOS USB boot doe gebeurd er verder ook niks. ", een foutmelding of wat?

Zeg maar, als ik in de BIOS instel dat de PC moet booten vanaf de USB geeft die weer aan dat de bootmgr ontbreekt.

Dan bedoelt hij denk ik dat dat mist op de usb

En hoe zal ik dat op de USB kunnen zetten? Aangezien ik de computer niet meer kan opstarten naar windows zoals die voor de instalatie was van windows 7, totdat de stroom uit viel.

Hoi,
Welkom op Helpmij :)
Geef even aan welke pc dat je hebt desktop/laptop enz.
Heb je een cd/dvd station of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan