windows 7 downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

zakheave

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2011
Berichten
79
hallo mensen,
ik had altijd windows 7 home premium op mijn laptop staan, tot dat ik windows 8 pre release er op heb gezet.
nu wil ik eigenlijk wel weer terug want ik vind windows 8 maar niks, maar er staan ineens geen herstelpunten meer op mijn computer.
Ik heb geen installatie disc bij mijn laptop gekregen.
maar er staat wel een productie code onder op mijn laptop
mijn vraag is nou of ik windows 7 home premium ergens kan downloaden en op een usb stick kan zetten, zodat ik windows 7 weer kan installeren
ik zie namelijk nergens op de site van windows een download link voor mensen die al een productie code hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan moet je naar ******* gaan maar daar mogen we je hier op dit forum niet mee helpen omdat het illegaal is in Nederland.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb je merk pc???
dan staat er vast wel een recovery partitie op,zodat je naar fabrieks instelling kan
je hebt de code
dan mag je hem ergens ook downloaden en installeren met die code
of ergens eenzelfde versie dvd lenen
 
als je een recovery partitie hebt kun je meestal geen andere cd gebruiken vanwege dat die code daar niet op werkt.
 
ik heb een acer extensa 7630 G
ik heb al geprobeerd met f10 maar dat wou niet.
maar een vriend van me heeft denk ik nog wel een instalatie disc, dus ik zal hem ook nog even vragen
 
ik heb 2 opties, ik kan op f2 drukken, dan kom ik in de setup, daar staat ook nog informatie over mijn computer etc.
of ik druk opo f12 dan kom ik in het boot menu, hier staat:
1 IDE HDD
2 IDE CD
4 PCI LAN
 
het kan ook zijn dat je in setup kunt kiezen voor D2D (Disk to Disk recovery).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan