Windows 7 draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copyright

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2008
Ik heb het volgende probleem. Ik heb een nieuwe laptop gekocht met Windows 7 64 bit. Nu wil ik een draadloze verbinding maken met mijn KPN experian box maar ik krijg geen verbindingen te zien. Als ik via de probleem oplosser te werk ga dan word de draadloze verbinding wel opgestart en heb ik een paar seconde internet verbinding en dan niet meer. Ik heb al naar de energie besparing gekeken en die uitgezet maar dat bood geen soelaas.

Kan iemand mij helpen...

Ik ben geen moderator en net nieuw hier, maar persoonlijk zou ik even in de modem/router kijken of hij zichtbaar is in het netwerk en zo nee inschakelen.
Als hij wel zichtbaar is even door de instellingen bladeren en als je er niet uitkomt iets meer gegevens geven, merk, type etc:
MvG Arnold

Laatst bewerkt:
hij zichtbaar is in het netwerk en zo nee inschakelen.

Hij was wel zichtbaar en toen heb ik verbinding gelegd en die heeft het ook gedaan tot ik de laptop herstarte toen had ik geen internet verbinding meer. Toen heb ik de probleem oplosser van Windows 7 er op los gelaten en die heeft de draadloos verbinding aangezet en dan heb ik een paar seconde internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan