Richard3332
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 apr 2007
Beste mensen,
Vandaag heb ik via msdn Windows 7 Professional x86 NL gedownload als ISO.
Ik heb hem gebrand en in me pc geplaatst.
Bij het opstarten start hij keurig vanaf de dvd en krijg ik de installatie van windows 7, ik kies de landinstellingen en toetsenbord.
Ik klik op nu installeren en ik krijg na een tijdje de volgende melding:
Het stuurprogramma van de cd/dvd speler kan niet gevonden worden. Voert u nu een cd/dvd in met het stuurprogramma.
Ik heb toen het stuurprogramma van de asus drw-1608p2 gedownload voor win xp 32 bit, aangezien ze geen nieuwere driver versie hadden. op een cd gebrand en erin gedaan.
Windows 7 installatie kon hem alsnog niet vinden.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit moet oplossen? de installatie gaat zonder dit stuurprogramma niet verder!
alvast bedankt
Richard Lous
Vandaag heb ik via msdn Windows 7 Professional x86 NL gedownload als ISO.
Ik heb hem gebrand en in me pc geplaatst.
Bij het opstarten start hij keurig vanaf de dvd en krijg ik de installatie van windows 7, ik kies de landinstellingen en toetsenbord.
Ik klik op nu installeren en ik krijg na een tijdje de volgende melding:
Het stuurprogramma van de cd/dvd speler kan niet gevonden worden. Voert u nu een cd/dvd in met het stuurprogramma.
Ik heb toen het stuurprogramma van de asus drw-1608p2 gedownload voor win xp 32 bit, aangezien ze geen nieuwere driver versie hadden. op een cd gebrand en erin gedaan.
Windows 7 installatie kon hem alsnog niet vinden.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit moet oplossen? de installatie gaat zonder dit stuurprogramma niet verder!
alvast bedankt
Richard Lous