Windows 7 DVD OEM key

Status
Niet open voor verdere reacties.

josp16

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2014
Hoi,

Ik heb op mijn laptop windows 7 staan. Ik wil een herinstallatie doen en niet met de recovery. Hiervoor heb ik een windows 7 ISO nodig. De key die achter op de laptop staat is een OEM key.

Als ik de key op de volgende site invoer krijg ik een foutmelding
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/'

Hoe kan ik een ISO/DVD met windows 7 home premium OA krijgen?

Laatst bewerkt:
En de foutmelding zelf is niet van belang?

Niet via Microsoft, bij de maker van de laptop kan of een torrent, wel de juiste versie zoeken anders wordt het knutselen.

De foutcode is:

Fout

De productcode die u hebt opgegeven, lijkt te zijn bedoeld voor software die is voorgeïnstalleerd door de fabrikant van het apparaat. Neem contact op met de fabrikant van het apparaat voor softwareherstelmogelijkheden.

Lange Pier
Niet via Microsoft, bij de maker van de laptop kan of een torrent, wel de juiste versie zoeken anders wordt het knutselen.

Heeft iemand hier ervaring mee om bij de maker van de laptop een ISO van windows 7 te krijgen? Kan ik in mijn geval bijj Asus een windwos 7 DVD vragen? Zal niet zomaar gaan verwacht ik..

De fout zegt dus inderdaad wat Lange Pier al opmerkte.

Houdt in dat je dus niet zelf je windows 7 opnieuw kunt installeren maar dat je dat via de recovery partitie moet doen.

Als je die niet verwijderd heb kun je je type laptop even googlen om te kijken hoe je je recovery partitie aanspreekt en vandaar uit windows er opnieuw op laten zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan