windows 7 Ext. HDD voor school

Status
Niet open voor verdere reacties.

luck7

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Hallo

kan ik windows 7 op een externe HDD instaleren, en deze dan op school aansluiten, en bij het starten dan de ext. HDD kiezen zodat ik mn eigen besturings systeem laadt?

alvast bedankt

luck

Laatst bewerkt:
Als je 2 seconden aan google had besteed en gezocht had naar "windows 7 portable" had je het zo gevonden: klik

@K1pje: Dit is niet wat de TS vraagt: De TS vraagt om het starten van W7 vanaf de memory-stick, niet het starten van een virtualizatie-pakket vanuit een reeds draaiend besturingssysteem, waarin dan W7 gevirtualiseerd draait.

@TS: Ik weet niet beter dan dat niet kan, dus het installeren van W7 op externe media (om een 'portable' versie van W7 te krijgen) is niet mogelijk.

Tijs.

Eeuhhmm.. Tsjaa, nou...???...

Zoals de vraag gesteld is: Nee.

Uiteraard kan je een Virtuele Windows overal op draaien, mits je systeem dat ondersteunt & je daar toe gerechtigd bent...
(Gecombineerde reactie op K1pje.)

Bij het herstarten van een systeem, kan je natuurlijk kiezen voor een alternatief opstartmedium.
Klein probleem: Dat moet wel geinstalleerd zijn op een volledig gelijk & gelijksoortig geconfigureerd systeem.
Anders moet het gestarte systeem (bv. UNIX, OSX, AIX) apparaten (de)installeren.
Errugh Lastugh...
;)

ik heb een tutorial gevonden waar word uitgelegd hoe je windows wel op een USB/Ext.HDD kunt isntalleren. dat ga ik eens proberen.
de vraag is inderdaad of dat gaat werken aangezien het op verschillende PCs moet draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan