Windows 7 !!! First screenshots.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Je kunt Win 7 RC gewoon installeren; Adobe loopt er zeker op !

Bovendien: bij de definitieve versie wordt een virtuele XP geleverd voor oude programma's die met Vista niet aan de praat te krijgen waren.

Is inmiddels ook al links en rechts te downloaden.

Maar: draait je programma op Vista draait het 100 % zeker op Win 7 RC !

Enne'''''legale licentie is 1 jaar geldig !

Greetz,

Harry.
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Je kunt Win 7 RC gewoon installeren; Adobe loopt er zeker op !

Bovendien: bij de definitieve versie wordt een virtuele XP geleverd voor oude programma's die met Vista niet aan de praat te krijgen waren.

Is inmiddels ook al links en rechts te downloaden.

Maar: draait je programma op Vista draait het 100 % zeker op Win 7 RC !

Enne'''''legale licentie is 1 jaar geldig !

Greetz,

Harry.

En heeft er dan al iemand zowat fouten/bugs gevonden waardoor iets niet lukt om te installeren of dat er iets niet goed werkt?
Het zou echt wel zalig zijn moest mijn laptop nog wat sneller gaan.
Ik zat al te denken aan een herinstallatie van vista maar het installeren van updates, telkens opnieuw opstarten, flash, photoshop, illustrator en nog vele andere programma's + updates installeren is zo'n tijdrovende zaak...
Ik heb er gewoon niet zoveel tijd voor denk ik om dit te doen nu het niet echt noodzakelijk is...

Ik had ook al gezien dat er een nieuw soort "compatibiliteitsmodus" ingebouwd zit in Windows Seven, maar is die dan ook al aanwezig in de laatste build? (7100 als ik me niet vergis, die tevens een RC is, niet?)
 
Ik had ook al gezien dat er een nieuw soort "compatibiliteitsmodus" ingebouwd zit in Windows Seven, maar is die dan ook al aanwezig in de laatste build? (7100 als ik me niet vergis, die tevens een RC is, niet?)

Nope, en hij komt er ook niet in. Het word een gratis download voor een aantal versies van Windows 7 (Professional, Enterprise en Ultimate). het heet XPM en is een Hyper-V gebaseerde virtualisatie van XP sp3. 1 van de eisen is wel dat je processor hardware matige virtualisatie ondersteund
 
Laatst bewerkt:
Nope, en hij komt er ook niet in. Het word een gratis download voor een aantal versies van Windows 7 (Professional, Enterprise en Ultimate). het heet XPM en is een Hyper-V gebaseerde virtualisatie van XP sp3. 1 van de eisen is wel dat je processor hardware matige virtualisatie ondersteund

Het wordt dan eigenlijk gewoon een soort van programma installeren zodat je het "onder xp kan draaien"? je hoeft er dus geen xp-installatie-cd voor hebben dacht ik?
 
Het wordt dan eigenlijk gewoon een soort van programma installeren zodat je het "onder xp kan draaien"? je hoeft er dus geen xp-installatie-cd voor hebben dacht ik?

Klopt. Zo stimuleren ze vooral ook het overstappen van bedrijven die niet zeker weten of hun software op 7 draait.

Eigenlijk is het een soort Wine wat we van Linux kennen. Goede zet van MS.
 
Klopt. Zo stimuleren ze vooral ook het overstappen van bedrijven die niet zeker weten of hun software op 7 draait.

Eigenlijk is het een soort Wine wat we van Linux kennen. Goede zet van MS.

Dat het een goede zet van windows is vind ik ook inderdaad ;)
Maar heeft er nu al iemand eigenlijk problemen tegen gekomen met win 7?
misschien ivm installeren van programma's ofzo....
 
Dat het een goede zet van windows is vind ik ook inderdaad ;)
Maar heeft er nu al iemand eigenlijk problemen tegen gekomen met win 7?
misschien ivm installeren van programma's ofzo....

Ik niet, maar ik weet wel dat er soms van die bedrijfskritische programma's zijn die het enkel en alleen doen op XP. Er zijn zelfs nog bedrijven die programma's uit het DOS tijdperk draaien. Omdat het zo goed werkt.... tja.

Ik heb nog geen problemen gehad met 7. Zit nu wel weer op Vista overigens, want had geen zin om m'n beta te laten verlopen. :)
 
Graag oude topics met rust laten, deze zijn niet actueel meer. Deze topic is van 2009

PS Windows 8 is de nieuwste telg van de Windows versies en is er enkel nog in test versies beschikbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan