windows 7 formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmert26

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Berichten
140
ik heb net een update van windows 7 uitgevoerd, als ik nu mijn schijf formateer ben ik dan alles kwijt?? ook windows 7 of dat niet?
 
Hoi,

Ja dan ben je alles kwijt, maar waarvoor deze vraag?
 
is er een manier om alles kwijt te raken behalve windows 7? omdat ik dus net windows 7 erop heb, maar ik wil even alles kwijt zodat alle rommel en onzin eraf is dat ik een "schone start" heb :) er staat nogal wat onzin op.
 
Tja,gewoon handmatig alle programma's en mappen verwijderen.
Helaas is er geen andere optie. Wil je echt een schone start dan moet je inderdaad formatteren en W7 opnieuw installeren.
 
Hoi,

Heb je geen schone installatie gedaan dan Als dit tenminste klopt "omdat ik dus net windows 7 erop heb
 
dat was de optie dat ik alles kwijt was? het was een update versie dus ik geloof dat dat niet kon omdat dan ook vista weg was en dan werkt de update niet meer :rolleyes:
 
ik had dus een update versie dus dat kon niet, is het mogelijk om gewoon de windows map naar een andere schijf te verplaatsen dan de schijf formateren en weer terug zetten?
 
Nee, dat is niet mogelijk.

Mag ik vragen van welk merk je een update hebt gekregen? Mijn broertje kreeg een update van Packard Bell, maar deze viel gewoon als schone installatie (niet upgrade) te installeren.
 
is gekocht via een site voor scholen, als docent kun je dat goedkoop krijgen is een microsoft windows 7 ultimate 32-bit x86 upgrade: pre-existing OS license required
dat staat er:p
 
dus dat wordt zeg maar: softwarelijst handmatig alles verwijderen? klinkt als een leuk klusje:p
 
Ach joh, is zo klaar.
Ik gebruik altijd Youruninstaller want dat ruimt toch beter op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan