Windows 7 formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

swabbel

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2013
Berichten
6
Beste,

Ik heb op mijn school een laptop kunnen kopen voor een klein bedrag.
Deze vraagt om een wachtwoord maar dit krijg ik niet van de school.
de school melde me u moet deze maar formateren.
oke nu probeer ik de laptop met windows 7 te booten van cd maar dit lukt niet.
Dan probeerde ik het maar eens met een cd van windows xp van vroeger maar deze boot ook niet.
Nu weet ik echt niet wat ik nog kan doen :(
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
 
:( ALS jij niet booten vanaf CD kan, ...kan je dan misschien in bios komen ?? zodat je daar opstart volgorde verandert op juiste manier vanaf CD dus ....:( ?
 
bedankt voor uw reactie.
Heb ik ook al getest dan krijg ik de melding no bootable devices
 
:confused: Nee dat bedoel ik niet jonge :( ( wat heb je getest ? ) ..... ik bedoel in bios of je kan komen ?? :( kijk FF onder dit is ongv .standaard opstart voolgorde :D
24x0x15.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja dan heb ik cd/dvd station als eerste in de opstart volgorde geplaatst.
maar ook geen succes
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan is of de cd-rom speler defect of je cd-rom waar de win 7 op staat is niet helemaal tof ,misschien eens vanaf usb stick proberen
 
:confused: helaas dan weet nie meer :( ...en snap ik niet dat ze jou op school niet willen helpen :( ?
 
dacht ik ook eerst dat de cd-rom defect was.
Dan heb ik een externe cd drive aangesloten maar als ik dan via f12 in het boot menu kom dan detecteert deze geen usb devices.

De school heeft me als uitleg dat de pc nu niet meer in hun netwerk aanwezig is en zo geen wachtwoord kunnen geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals modag zei je kan in dit geval USB op 1 plaatsen als opstart volgorde, maar ook in dit geval windows moet je op USB ook plaatsen ...
 
Misschien overbodige vraag, maar
heb je al gekeken of het een CD rom is of een DVD rom?
Als het een CD rom is dan herkent hij geen DVD's (en windows 7 staat op dvd)
 
het is een cd/dvd rom.
dan heb ik ook eens getest met de windows xp cd van mijn vorige pc en deze boot ook niet.
 
Start de cd speler wel tijdens het booten? Of blijft die stil?
 
Dus als maar in bios goed op 1 CD/DVD room staat en boot niet ...is het nie schijf ietsjes beschadigd ?? :(
Op andere PC moet je die uitproberen en uittesten maar niet als opstart, gewoon als installatie op scherm, als die verschijn' dan is ook schijf toch niet beschadigd :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan