Windows 7 gadgets defect

• Onderwerp starter Onderwerp starter RJJ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RJJ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
Hallo ik heb een probleem met mijn bureaublad gadgets ze zijn "defect"

ik weet niet precies hoe het komt maar ik kan het niet zelf op lossen ik denk dat het een gevolg is van een virus ik heb me virus scanner Antivir & Malwarebytes Anit-Malware
al laten draaien en alle virussen die er eventueel waren verwijdert alleen me gadgets zijn nog steeds stuk dus licht het probleem ergens anders.

ik heb er voor de duidelijk heid een screenshot van gemaakt:
gaat hier om alle gadgets die ik op me bureaublad plaats.

gadgetsdefect.jpg

hopelijk kan iemand me hier mee helpen.

Mvg,

Richard

Hoi,
welkom op Helpmij.nl
hebben ze wél altijd normaal gewerkt?
Kijk ook even hier.
We horen het wel.

Ja de gadgets hebben wel altijd gewerkt maar nu doen ze het allemaal niet. heb ook gekeken of ik de bureaublad gadget programma opnieuw kon installeren maar kan er niet veel nuttigs over vinden.

mvg,

Richard

heb het gedaan maar krijg Melding "Er zijn geen Windows- of administratorgadgets om terug te zetten "

ik kan de gadgets wel verwijderen en weer toevoengen met het schermpje maar alle gadgets werken niet ook niet als ik ze er op nieuw op me bureau blad zet anders was me probleem al op gelost.

ik ga normaal gesproken niet hulp vragen op een forum maar dit keer kom ik er zelf ook niet meer uit.

mvg,

Richard.

Wat je nog kan doen is een repair of een systeemherstelpunt terugzetten via de Win 7 dvd.
Wat ik eerst zou proberen is een sfc /scannow commando
Windowstoets + r
typ
cmd /k
enter
sfc /scannow
enter
evt. de Win 7 dvd bij de hand houden.
Maar gezien je virusmelding zijn die bestanden e/o het register zo beschadigd dat het niet op deze manier hersteld kan worden.
Succes iig.

Laatst bewerkt:
Ik heb windows7 Hersteld naar een backup die ik heb gemaakt toen ik de laptop heb aangeschaft (is niet erg lang geleden) alles werkt weer zoals het hoord te werken enigste nadeel is dat er nu wat programma's die ik geinstallerd had verwijdert zijn zoals Adobe CS5 maar deze kan ik herinstalleren zodra ik weer thuis thuis ben van het weekend

Als nog bedankt voor de hulp!

Mvg,

Richard

Is ook een mogelijkheid. zet je vraag even op "zet staus opgelost" bovenaan je posting.
Succes verder! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan