Windows 7 geinstalleerd daarna dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jim1310

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2010
Berichten
42
Hoi ik heb gisteravond windows 7 op mijn computer geinstalleerd en daarna de computer afgesloten.

Vanochtend deed ik mijn pc aan en na 5 sec te laden liep hij vast op de volgende beelden.

foto0347b.jpg


En als ik dan nog snel op F2 probeer te drukken loopt het vast op:

foto0348.jpg


Is er iets wat ik nog kan doen?

Grt.Jim
 
Wat voor apparaten heb je op je pc aangesloten zoals, toetsenbord, printer of muis?
Dit vraag ik omdat, ik dit soms ook heb als ik mijn printer aan mijn pc aansluit, en de pc vervolgens aanzet.
 
Wat voor apparaten heb je op je pc aangesloten zoals, toetsenbord, printer of muis?
Dit vraag ik omdat, ik dit soms ook heb als ik mijn printer aan mijn pc aansluit, en de pc vervolgens aanzet.


Ik had de brander/muis en toetsenbord aangesloten op de pc.

heb het ook geprobeerd zonder iets op de pc aangesloten te hebben maar dan blijft hij nog steeds vastlopen:(
 
Ho !

Als je PC al in het z.g POST-scherm blijft hangen (zoals bij jou) heb je 'n hardware-probleem !

Immers: normaliter komen er na: " Auto-Detecting Primary Master " de controle van de rest van de aanwezige apparaten.

Ergo: het probleem zit erin dat of je Secundary schijf of je DVD-speler/brander of andere aanwezige apparaten niet gevonden worden.

Heb je wat in je kast veranderd, en zitten alle kabels nog op hun goede plek ?

Greetz,

Harry.
 
Ik heb het probleem opgelost :D

Had de pc opgestart zonder de harde schijf aangesloten te hebben en heb toen in de bios wat dingen verander en toen opnieuw windows 7 geinstalleerd.

Djw voor de tip ;)
 
Hoi !

Graag gedaan, hoor.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan