Windows 7 goedkoper kopen als student/leerling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tdj

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2007
Berichten
125
Hallo,

Ik heb gezien dat je via slim.nl Windows 7 Ultimate kan kopen voor ongeveer 70 euro ipv 300 euro :eek:
Aangezien ik op het VO zit kan ik hem bestellen, maar zit hier niet iets achter; is het wel betrouwbaar?
Hebben jullie goede ervaringen met het bestellen via deze website?
 
Hallo,

Ik heb gezien dat je via slim.nl Windows 7 Ultimate kan kopen voor ongeveer 70 euro ipv 300 euro :eek:
Aangezien ik op het VO zit kan ik hem bestellen, maar zit hier niet iets achter; is het wel betrouwbaar?
Hebben jullie goede ervaringen met het bestellen via deze website?

100% betrouwbaar, heb daar al heel veel besteld, geen enkel probleem en volledig legaal en goed
 
Werken ook alle licentiecodes en kan je je gewoon aanmelden als je school in de lijst staat bij het aanmelden?
 
Zijn er ook verschillen met de 'winkel versie', zoals het doosje of eventuele reclame op de dvd?
 
Zijn er ook verschillen met de 'winkel versie', zoals het doosje of eventuele reclame op de dvd?

Geen enkele reclame, soms een wat minder mooi doosje, maar gewoon de originele versies!
 
Ok, heel erg bedankt voor de informatie :thumb:
Dit motiveert me erg om het te kopen. (het uiterlijk van het doosje is toch niet zo belangrijk :p)
 
Ho, even. Het zal geen retailversie zijn maar een upgrade. Tenminste dat is het op Surfspot.nl wel.

Edit: even gekeken en het is idd een upgrade versie. Niet dat het wat uit maakt maar toch.
 
Laatst bewerkt:
Ho, even. Het zal geen retailversie zijn maar een upgrade. Tenminste dat is het op Surfspot.nl wel.

Edit: even gekeken en het is idd een upgrade versie. Niet dat het wat uit maakt maar toch.

Wat maakt dat uit?
 
Dat maakt qua versie niets uit(zoals ik al zei) maar met het installeren wel.
 
Een upgradeversie moet een andere versie van windows zien op de computer. Op cd/dvd of de hdd.
 
Net zoals met de upgrade versie van Vista kun je met de upgrade versie van Win 7 prima een volledige clean install doen op een LEGE harddisk!
Volkomen legaal ook nog eens!!!
Je hebt daarvoor geen eerdere, al dan niet legale, versie van welk Microsoft OS dan ook nodig.
 
Heb je niet bij een upgrade de licenciecode nodig van je oude Xp/Vista installatie?
 
Beetje vreemd.
Ik dacht dat het grote verschil tussen een full retail en een upgrade was dat je bij een upgrade een legitieme Windows XP of Vista moet hebben (in dit geval). En dan kan je tijdens de installatie kiezen of je de besturingssysteem bestand wilt vervangen (alleen bij Vista) zodat al je programma's en bestanden er nog opstaan of een clean install wilt uitvoeren (bij Xp en/of Vista)
 
Oké, dat wist ik dus niet. Dan heb ik niks gezegd, en zeg ik verder alleen nog maar: Als je via slim.nl of surfspot.nl kunt kopen, dan moet je dat vooral doen!!!
 
Ik heb het gelezen en ik ben nu op de hoogte.
Bedankt voor jullie hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan