Windows 7 hangt bij collecting information

Status
Niet open voor verdere reacties.

peervdb

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2005
Berichten
63
Hallo,

Ik probeer mijn Vista te upgraden naar Windows 7 (build 7201), maar hij blijft hangen bij "Collecting information". Bij het checken voor compatibilteit geeft ie geen problemen en hij installeert wel probleemloos in Virtual Machine.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Zou build 7260 het wel doen?

Peter
 
Waarom niet gewoon de officiële versie uitgegeven door Microsoft op hun eigen website, build 7100 (RT versie)? Die werkt gewoon goed.

(TIP: Download niet via torrent site's, hier zit veel spam tussen, download Windows 7 enkel via de officiële site of een site waarbij je weet dat het betrouwbaar is!!)
 
Jammer, de originele versie van Microsoft blijft op hetzelfde moment hangen...
Nog iedeeën?
 
Hoi !

Win 7 7260 32-bits is meestal oke; 64-bits is fake !

Greetz,

Harry.
 
Ik probeer 32-bit, maar kan het zijn dat upgraden niet werkt? Dacht zoiets gelezen te hebben op de MS website.
 
Hoi !

Prima te updaten over een GEZONDE eerdere 32-bits-versie.

Dus: eerst alle externe apparaten verwijderen, en scannen op ad/spyware.

Je krijgt een rapport voordat de installatie begint wat er evt. niet-compatibel is.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Prima te updaten over een GEZONDE eerdere 32-bits-versie.

Dus: eerst alle externe apparaten verwijderen, en scannen op ad/spyware.

Je krijgt een rapport voordat de installatie begint wat er evt. niet-compatibel is.

Greetz,

Harry.

Ik verdoe aan alle voorwaarden, maar juist bij dit scherm blijft ie hangen...
 
Wat vind jij "Blijft hangen" (oftewel, hoelang heb je gewacht?)
Het is namelijk de stap waarin hij alle gegevens van je oude installatie inventariseerd en veilig steld voordattie daadwerkelijk gaat updaten. En ik ben installaties tegen gekomen die al een poos in gebruik waren (en dus heel veel "verzameld" hadden) waarbij deze stap meer dan een uur duurde
 
Hoi !

Als ik het goed begrijp blijft iedere versie die je probeert te updaten " hangen "...

Denk je dan zelf ook niet dat er wat anders aan de hand is ?

Bijv. virusscanner, veiligheidsprogramma's, graka stuurprogramma's.

Greetz,,

Harry
 
Hoi !

Als ik het goed begrijp blijft iedere versie die je probeert te updaten " hangen "...

Denk je dan zelf ook niet dat er wat anders aan de hand is ?

Bijv. virusscanner, veiligheidsprogramma's, graka stuurprogramma's.

Greetz,,

Harry

Niets van dit alles, de upgrade advisor geeft ook aan dat alles oke is.
 
Wat vind jij "Blijft hangen" (oftewel, hoelang heb je gewacht?)
Het is namelijk de stap waarin hij alle gegevens van je oude installatie inventariseerd en veilig steld voordattie daadwerkelijk gaat updaten. En ik ben installaties tegen gekomen die al een poos in gebruik waren (en dus heel veel "verzameld" hadden) waarbij deze stap meer dan een uur duurde

Meer dan een half uur, geen beweging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan