windows 7 hangt op 'Services Starten'

Status
Niet open voor verdere reacties.

EHVTommy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2010
Berichten
2
Hallo mensen,

Ik ben Tom uit eindhoven, vandaar mijn nickname EHVTommy..:p

Ik heb vandaag mijn nieuwe PC opgehaald,

Paradigit Extreme I7-X58
Intel Core I7 950 3.06 GHZ
6GB DDR3
EVGA GeForce GTX460 1024MB

Thuis aangekomen heb ik natuurlijk meteen de PC aangesloten en opgestart, ik heb alle stappen gevolgd. De laatste stap was een back-up maken en dan een recovery DVD maken. de back-up die ik heb gemaakt was al 22Gb groot...?

Na de back-up make moest ik de PC opnieuw opstarten en F8 drukken, dit heb ik gedaan, nu kwam die op een zwart scherm met daar onderin 'Services Starten' met een laad balkje, dit blijft zeker 10 minuten zo. Ik dacht dat de PC misschien was vastgelopen, dus heb ik de uit/aan knop paar seconden ingehouden om zo opnieuw op te starten.( ctrl+alt+del werkten niet)

daarna kwam ik in het bootmenu? met de keuze normaal opstarten, safe mode, safe mode command prompt en safe mode met networking...... ik heb 2 opties geprobeerd de safe mode en normaal opstarten. Dan gaat hij gewoon verder dus ik dacht, mooi nu kan ik verder met instellen.....niet dus want dan kom ik dus 'gewoon' weer op het zwarte scherm met 'Services Starten' waar die dan 10+ minuten op blijft hangen.

Ik heb wel gezien dat dit op is te lossen door de recovery DVD erin te doen....aangezien ik daar mee bezig was heb ik die dus niet. Morgen ga ik toch terug naar de winkel, maar als ik erzelf uit kan komen zo ik dat natuurlijk erg fijn vinden

bij voorbaat dank :D
 
nou, voor wie had gekeken, en wie niet.....:p

Ons pap komt boven kijken, start de PC opnieuw op...je raadt het al....hij gaat 'gewoon' verder met waar ik eigenlijk gebleven was...fijn is dat :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan