Windows 7 Hdd,s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cartman72

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2011
Het volgende als ik mijn pc opstart en ik druk op F12 dan zie ik 3 schijven.Start ik mijn pc op de normale manier op dan zie ik maar 2 van de 3 schijven iemand enig idee hoe dit kan ? Mijn pc draaid onder W7 home premium en,de schijven zijn alle 3 sata schijven.Wat ik zelf al heb geprobeerd is de stekker in een andere sata poort te doen dit was ook geen suc6 (ik heb 4 sata poorten) Het moederbord is trouwens 5 jaar oud en,de schijven zijn tussen de 3 en de 5 jaar oud.Ik hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven zo niet..............dan lees ik het wel.In ieder geval al bedankt voor de antwoorden.

Mvg Peter

Ga naar uitvoeren, type diskmgmt, dan zie je als het goed is je schijf al opkopen, dan staat er als het goed is een zwarte balk met daarbij unallocated space, doe rechter muisknop, creeer nieuw simpel volume, doorloop de stappen en klaar is kees!

Als ik bij uitvoeren diskmgmt typ dan krijg ik een foutmelding tezien volgens mij klopt de opdracht diskmgmt niet.

diskmgmt.msc nu kreeg ik meer tezien en een zwarte balk met wel 11 mb free space oftewel mijn 3de schijf zie ik nu nog niet.
Nog meer suggesties ?

Om naar schijfbeheer te gaan
Druk de Windows toets + R toets in

type het volgende
compmgmt.msc > klik OK

Sorry, onze berichten hebben elkaar gekruist.

Laatst bewerkt:
Om naar schijfbeheer te gaan
Druk de Windows toets + R toets in

type het volgende
compmgmt.msc > klik OK

Sorry, onze berichten hebben elkaar gekruist.

Geeft niet maar,nu is mijn probleem nog niet opgelost iemand nog meer suggesties ?

Vaag dit sinds gister ziet mijn pc ook in bios nog 2 hdd,s een enkele keer 3 hdd,s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan