Windows 7 ?Hier je mening graag !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even in engelse termen neergezet (niet in classic view)

1.Klik start, ga naar Control Panel
2.Klik op Clock, Language, and Region
3.Klik op Install or uninstall display languages
4.Voer het wachtwoord in of klik op doorgaan indien u gevraagd wordt om een UAC bevestiging.
5.In de taal installatie en deinstallatie wizard, klik op Install Language.
6.Kies Browse Computer/Network Voer nu het pad naar de installatie bestanden in. Het taalbestand moet in .CAB extensie, normaal heet dit bijvoorbeeld lp.cab Let op dat je de map erboven moet kiezen, ongeacht of het aantal mappen erin. De wizard zal automatisch naar taalbestanden zoeken in deze mappen.
Wanneer de map is geselecteerd, zal de installatie de mappen scannen en alle bescikbare gevonden talen weergeven, samen met de taalnaam, type (MUI of LIP) en grootte.

7.Selecteer en vind alle hokjes aan voor de talen die u allemaal wilt installeren. (Deze zijn standaard al aangevinkt, dus je moet alleen degene wegvinken die je niet geïnstalleerd wil hebben)
8.Klik op volgende om door te gaan.
9.Ga akkoord met de licentievoorwaarden en klik weer op volgende om door te gaan.

10.Op de overzichtspagina zal nu worden weergegeven welke talen worden geïnstalleerd. Indien dit correct is drukt u op Install.

11.Wacht tot de installatie gereed is, dit kan even duren. Er zal eerst een herstelpunt worden gemaakt.

12.Zodra de installatie is voltooid, zal er een bevestigingsscherm worden getoond. Klik hier op Sluiten om af te sluiten, of selecteer Verander mijn weergavetaal (Deze moet u dus kiezen), kies dan een taal (Nederlands) uit de keuzelijst, optioneel kunt u ook aanvinken of dit toegepast moet worden op alle systeemaccounts (Dit zal de taal veranderen op het inlogscherm etc.), en klik dan op uitloggen om uit te loggen. Log daarna weer in en Windows 7 zal Nederlands zij
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn windows 7 nu ook vanacht nog nederlands gekregen! Ook opstarten welkom/opstartscherm veilige modus alles!!
Ik mag geen link geven om dat de bestanden illegaal zijn. En illegale dingen mogen niet over internet verspreid worden toch?

Jesse
 
En eh.... dit is een: Geef je mening over windows 7, topic en geen: Hoe krijg ik een nederlandse taal in windows 7, topic. A.U.B over: de nederlandse taal in windows 7 een nieuw topic aanmaken.

Jesse
 
idd :)

Dus wat is er nog meer superhandig aan bv virtual xp
tov. Vista offcoarse
 
Hoi !

@Ellassar: bedankt dat je een en ander hebt willen vertalen !

Ik ga er meestal ten onrechte van uit dat iederen met Engels overweg kan.

Greetz,

Harry.
 
en dan gaan we nu weer naar de oorspronkelijke vraag terug....
vertel je mening over windows7.

Volgende vragen over taalpakketten zullen verwijderd worden.
 
Laatst bewerkt:
Homegroup is geweldig voor mensen die niet veel op hebben met het instellen van een thuisnetwerk. klik een paar keer en het werkt.... (de verbindendende systemen moeten natuurlijk wel allemaal 7 zijn)
 
Laatst bewerkt:
dus bv netwerken xp en 7 is nogsteeds bagger? (zoals vista en xp)
 
Nee hoor niet bagger alleen niet zo makkelijk als homegroup
Net zo makkelijk als XP/XP - XP/Vista netwerken.
Je moet het dan handmatig doen
 
+ en - punten wat ik vindt van Windows 7

Ik vindt windows 7 wel beter dan windows 7 hier nog even de + en - punten:

Pluspunten:
- betere prestaties
- sneller
- Betere ondersteuning voor oude hardware/softwate
- Windows Experience Index nu tot 7.9
- Leuke Aero interface
- Kan gewoon draaien op een Netbook
- Gebruikt weinig opslagruimte

Minpunten
- Nog niet beschikbaar om andere thema's te installeren
- Sommige dingen lopen nog wel is vast
- Bij mij werkt taakbeheer niet helemaal als ik ctrl+alt+del doe en dan taakbeheer of rechtermuisknop op taakbalk en dan taakbeheer weergeven geeft ie wel alles aan maar hij houd alles helemaal niks maar dan ook niks bij.

Jesse
 
Pluspunten:
- Windows Experience Index nu tot 7.9
- Gebruikt weinig opslagruimte

en wel ff benieuwd wat een pluspunt is van een WEI tot 7.9
en wat jij met "Weinig opslagruimte" bedoeld, aangezien mijn installatie niet heel veel onderdoet voor een Vista installatie die qua software zowat hetzelfde gebruikt

geeft ie wel alles aan maar hij houd alles helemaal niks maar dan ook niks bij.

Is het nou alles of helemaal niks? en wat bedoel je ermee?
 
Is het nou alles of helemaal niks? en wat bedoel je ermee?

Dat ie in taakbeheer wel alles weergeeft maar hij houd hey niet bij als ik bijvobeeld een proces sluit sluit ie m wel maar staat hij nog tussen de lijst normaal zie je daar ook cpu: staat ook stil, het staat er allemaal wel maar het beweegt doet niks.

Jesse
 
Homegroup is geweldig voor mensen die niet veel op hebben met het instellen van een thuisnetwerk. klik een paar keer en het werkt.... (de verbindendende systemen moeten natuurlijk wel allemaal 7 zijn)

Dat is niet waar met een simpele Linksys WRt 54G router heb ik toegang tot een XP computer en mijn Noxon web radio inclusief mijn muziekbestanden alsmede ORB van Winamp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan