Windows 7 ?Hier je mening graag !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem van de nieuwsgroepen af gedownload en werkt perfect. Alleen inlog dingen waren nog in het engels.
 
Windows 7 - RC

Ik heb de release candidate ook geïnstalleerd op een aparte partitie in het Duits maar om nou te zeggen tjonge jonge wat een goed systeem , nou nee.
Eerst al na installatie 4 x een crash gehad. Weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd draait redelijk op 2 GB aan RAM ( Medion PC type 8820 , speciaal met Vista in 2007 aangeschaft)

Pluspunt is wel de troubleshooter voor software herkenning deze functioneert prima.
Echter de apparaten welke ik in mijn thuisnetwerk heb als een 2e pc met Windows XP alsmede een Noxon webradio deze wil Windows 7 niet herkennen en vinden .
Het blijft een crime om wat te vinden op de websites van Microsoft.

Mijn cijfer zou zijn 6-

Helmij de link die is aangeven voor een ander taalpakket functioneer niet !!
 
Die werkt alleen als je ingelogd bent en je toegang hebt tot het TAP. Staat duidelijk vermeld ;)
 
Bij mij staat die volledig int NL.

Zelfs het menu van Veilige modus enzo. Ook het welkom scherm.
 
Heb mij aangemeld alleen Italiaans te downloaden te zien geen verdere downloads
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De taalpakketten vallen onder de TAP en zijn niet publiek gesteld door MS, hoewel je hem overal op het internet zal kunnen downloaden is het volgens de regels in mijn optiek niet toegestaan om de links op helpmij te plaatsen...

Sectie mod hier ook van op de hoogte gebracht
 
Goed hier ook maar even een aantal links verwijderd.

*KNIP*
 
Laatst bewerkt:
Dit topic hoeft niet gesloten te worden, hier gaat het om de mening over Windows7, dat mag.
Illegale taalpakketten niet, dus linken daarnaar zullen worden verwijderd.
 
Sluiten op en aanmerkingen Windows 7

Crash als supermoderator , indien al op de home site staat m.b.t. het kunnen downloaden van een Nederlands taalpakket ongeacht dit legaal of illegaal is ( moet dus Helpmij dit beter modereren )
 
Laatst bewerkt:
@Schlauhaenchen,

Op de home site staat duidelijk het volgende;
Tot op heden zijn er geen taalpakketten beschikbaar gesteld aan het publiek, maar de officiële TAP testers hebben ze wel.
Of te wel het is niet vrij beschikbaar om te testen. Snap dus even niet wat Helpmij "beter moet modereren". Ten eerste kom ik (momenteel) op een dode link uit (Adres niet gevonden). Ten tweede zul je geregistreerd moeten zijn als TAP tester.
 
Laatst bewerkt:
Dode link klopt. Je zult eerst moeten inloggen op een andere pagina (Technet bv.). Als je toegang hebt tot het TAP is deze pagina dan wel beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:
Het is mij gelukt om een Windows 7 Dutch Language pack te downloaden. Het vreemde is alleen wel dat ik voor x32 allemaal directories te zien krijg waarin in iedere directory een DLL file is opgenomen. Het zijn er overigens heel veel van. Het mij volstrekt onduidelijk wat ik daarmee kan doen. Iemand een idee?
 
Hi Harry,

Leuk om het verhaaltje van wisperTT te lezen maar ik kan er geen weg in vinden vanuit mijn Engelse versie van Windows 7. Er wordt naar het configuratiescherm verwezen maar worden er termen genoemd die ik in mijn configuratiescherm helemaal niet zie. Kun jij daar mogelijk een nadere toelichting op geven?

Bij voorbaat dank.

Theo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan