Windows 7 Home premium en Professional

Status
Niet open voor verdere reacties.

Semino

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2010
Berichten
42
Ik heb op mijn 1e laptop de Windows 7 Home Premium staan en op de 2e laptop de Windows 7 Professional versie. Op mijn eerste laptop heb ik een PowerPoint probleem en nu zou ik de Prof. versie er willen op plaatsen. Kan dit en zo ja wat moet ik doen zonder mijn belangrijke gegevens kwijt te spelen? Kan ik de Prof. versie er bovenop installeren of moet ik er eerst de Home premium versie vanaf halen?
Semino
 
Goedemiddag,

Ben bang dat dit niet gaat lukken win 7 zal bokken is maar op 1 pc te installeren .
 
Windows 7

Ik heb wel voor de beide 3 officiële licenties hoor ???
 
Hoi,

Dan zou het moeten lukken maar is het powerpoint probleem niet op te lossen?
 
Dit is mijn PowerPoint probleem :

Ik werk op mijn laptop onder Windows 7 in de home premium versie en met Office 2010 pro plus. Wanneer ik nu een PowerPoint aan het bekijken ben en ik wil het volume aanpassen, ttz. luider of stiller regelen dan valt de klank volledig weg. Ik kan dus tijdens het afspelen het volume niet bijregelen als er bv. een binnenkomend telefoontje is. Ik moet dan naar “ esc “ gaan, het gewenst volume instellen, terug starten en verder van de volumeregeling ( fingertouch systeem) afblijven. Wanneer ik ook maar om het even welke toets op mijn toetsenklavier aanraak dan bekom ik eveneens hetzelfde verschijnsel. Dit volumeprobleem manifesteert zich zowel bij binnenkomende PPsjes als bij zelf gecreëerde. De toegevoegde muziekfragmenten zijn eveneens allemaal als een WAV ingevoegd.
Nu heb ik een paar weken geleden ontdekt dat wanneer ik in mijn mailbox een PPSje als bijlage binnenkrijg en hierop met de rechter muisknop de “ voorbeeld “ functie aanklik ( verschijnt dan in een verkleind formaat op het bureaublad) en vervolgens nogmaals op het kwestieuze PPsje en “ openen” klik ( verschijnt dan in groot formaat op het scherm) ik wel onbeperkt het volume kan regelen. Misschien een bijkomende aanwijzing voor mijn probleem. Een zeer “ambetant “ verschijnsel dat ik al aan verschillende mensen heb voorgelegd en eveneens op een PowerPoint forum heb geplaatst, maar tot op heden blijft het een onopgelost probleem.
Semino
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan