Windows 7 Home Premium Taalpakket

Status
Niet open voor verdere reacties.

SjoerdPSV

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Berichten
26
Ik heb vandaag Windows 7 Home Premium opnieuw geïnstalleerd. Net als de vorige keer heb ik hem in het Engels geïnstalleerd. De vriend van mijn zus heeft toen een Nederlands Taalpakket erop gezet. Alleen het is uit tussen hun en ik weet niet hoe ik die moet installeren. Weet iemand anders dat?
 
Als je die via updates niet meer kan krijgen..... ga naar updates en klik op verborgen updates weergeven en opnieuw klik op....updates zoeken....:thumb:
Of kijk FF Die link ..:D
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat niet werken, kijk naar de post van Sjoerdpsv.
Er is nog een versie, ook Enterprise:eek:
 
Laatst bewerkt:
Oftopic: Frank, kende ik nog niet.
Bedankt voor de tip.
 
Vistalizator werkt niet op mijn PC. Hij ondersteunt build 7601 niet.
 
Heeft niemand een oplossing? Ik heb het al via Windows Update geprobeerd, maar dat hielp ook niks
 
:) mjaahh je moet gewoon windows opnieuw instaleren en via updates zal NL taal pakketje moeten komen ... :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Taalpakketten via Windows Update werkt alleen met Windows 7 Ultimate en Enterprise, niet met Home Premium.
Windows opnieuw installeren met de huidige versie is dus zonde van de tijd.
 
:D Tuurlijk weet ik,:thumb: oke dan ... daar ga we op zoek naar een oplossing dan...
Kijk FF HIER! als je hier voldoet en je kan die instaleren, NL language pack zal zich dan moetten innesten... Maar lees maar aandachtig waarover die nu gaat..:D
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Of je hier echt NL taal voor Windows 7 Home premium/en pro. downloaden wil KLIK !
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle hulp, het heeft alleen helaas niet geholpen. Ik heb zelf al een oplossing gevonden. Mijn vriend heeft namelijk een versie van Windows 7 Ultimate.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan