Windows 7 home premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander95

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2012
Berichten
391
Dag allemaal , ik heb een probleempje , ik heb een Acer aspire 7750G ik heb een nieuw harde schijf en een nieuw windows installatie gedaan .
als ik met muis op een bestand klik of proberen te openen krijg ik gelijk een melding bestand verwijderen ja of nee.
weet iemand misschien wat kan het probleem zijn .
Alvast bedankt
 
Euh, huh! Het zal de Del toets zijn die onder de druk bezweken is. Deze kan je hebben vastgedrukt of stuk getrommeld toen je in de BIOS wilde komen maar ik sluit niet uit dat een draadloos toetsenbord signalen niet begrepen worden. Probeer daarom een ander toetsenbord sowieso maar bekijk ook de Del toets aandachtig, er kan vuil aan zitten of dat die ingedrukt of scheef zit of anders aanvoelt of een ander geluid geeft. Dat gezien hebbende ook opnieuw proberen na de Del toets een aantal malen te hebben gebruikt. Het zou echt logisch zijn dat deze toets constant input geeft.
 
Bedankt voor jullie reacties. Klopt ik heb al nagekeken of del toets of andere toetsen geblokkeerd waren maar alles is normaal.
RogerS, hoe kan ik dat zien?
 
Duh. De rechtermuisknop zou alleen een contextmenu te zien geven. Toch kan de muis wel stuk zijn en zit het toetsenbord niet in de muis aansluiting gestoken of andersom? Toetsenbord is paars en muis groen.

Jou configuratie is ons nog niet bekend. Is dat externe of interne muis en toetsenbord? Kan je wisselen tussen extern en intern toetsenbord gebruiken en is er dan een toets om het toetsenbord van de laptop of de trackpad uit te schakelen? Ik blijf namelijk denken aan een stroom onbedoelde Del toets signalen.

Zijn de chipset drivers na de herinstallatie wel geïnstalleerd of gecontroleerd? Dat kan je zien bij Apparaatbeheer met de apparaten uitgeklapt.

Heb je Windows 7 64 bits wel geïnstalleerd en de voor 64 bits geschikte drivers? Zijn de installatiebestanden uit betrouwbare bron en de driverbestanden van de site van Acer?

Geef de reparatieopdracht. Zoek bij Start naar CMD en klik met rechts op het resultaat. Kies "Uitvoeren als Administrator." type de opdracht sfc /scannow
 
Hallo, Bedankt voor jullie reactie .drivers zijn geïnstalleerd uit officiële site van Acer .ik heb uiteindelijk de driver van touchpad geïnstalleerd en kijk alles te werken.
 
IMG_20200112_151821.jpg

Nog een vraagje hoe kan ik win7 automatisch laten boten ipv de foto

IMG_20200112_152548.jpg
Sorry dit is meer duidelijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, fijn. Zoek Uitvoeren bij het startmenu en type: msconfig Ga daar dan naar het tabblad Computer opstarten. Hier kan je ondermeer het bootmenu uitschakelen.
 
Hoi, Bedankt,dat heb ik allemaal gisteren gedaan, maar helaas zonder resultaat. Zelf via cmd bcdedit geprobeerd .
hier is een foto
IMG_20200113_121711.jpg
 
Laatst bewerkt:
Windows Help zegt op dit punt "Als u wilt dat het standaardbesturingssysteem automatisch wordt gestart zonder dat een lijst met beschikbare besturingssystemen wordt weergegeven, schakelt u het selectievakje Lijst met besturingssystemen uit." Voor de keuzes die er zijn zal er, lijkt mij, een afvinkje in het vakje voor Zonder gebruikersinterface starten geplaatst moeten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan