Windows 7 Home Prenium naar Windows 7 Ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvanleeuwen254

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2008
Goedemiddag,

School heeft een contract met een bedrijf afgesloten waar wij producten goedkoper kunnen kopen, alleen leerlingen van school kunnen er op. Bijvoorbeeld Office 2010, Windows 7 etc. Nu staat er op mijn computer Windows 7 Home Prenium, geinstaleerd vanaf een retail Windows 7 CD door mijn lokale computer winkel(geen OEM versie), ik heb daar Windows 7 Ultimate gekocht, en nu zat ik dus te denken wat het beste was om te doen.

Ik heb gehoord toen dertijd als je bijv. een upgrade van Windows Vista naar Windows 7 doet het het beste is een schone installatie uit te voeren. Maar als ik mijn Windows 7 Ultimate CD er in stop, hem vanaf die CD boot, zou ik dan gewoon Windows 7 Home Prenium kunnen upgraden naar Ultimate zonder problemen?

Het gaat niet om Anytime upgrade, maar om een "gewone" code met CD.

Alvast bedankt,

Bob

ja dat is mogelijk. Als je boot vanuit je ultimate dvd en de instalatie volgt krijgt u de vraag of je een update wilt uitvoeren of een aangepaste instalaltie als u op update kan klikken is dit mogelijk zo niet dan moet je met een schonelei beginnen.

Mijn advies: Backup alles, formateren, en dan pas installeren

Dat doe ik vaker, met herinstaleren, om alles snel te krijgen. Want vroeger was het als je een upgrade tussen 2 verschillende Windows Versies deed, Windows XP en Vista bijv, werd het zo ie zo afgeraden. Maar het is dus ook niet echt geweldig tussen 2 editied, W7 Home Prenium en Professional?

Bob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan