Windows 7 home server edition 2011 taalpakket

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornbos

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2009
Berichten
446
Hallo allemaal,

Ik heb nu Windows 7 home server edition, maar moet daar een nederlands taalpakket woor hebben, want in het engels werkt minder fijn dan in het nederlands.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, via windows updates kan het niet, aangezien hij zegt dat ik alle updates heb en ik kan nergens bij geïnstalleerde updates een taalpakket vinden.

Alvast bedankt!

Björn Bos
 
Beste,

Bedankt voor je reactie. Alleen krijg ik een melding wanneer ik het programmaatje wil installeren: For windows vista en windows 7 only. Ik heb windows 7 server editie dus dat werkt niet dan denk ik? Ik heb overigens een 64-bit systeem.

Iemand nog een idee?

Met vriendelijke groet,

Björn Bos
 
Hmm, ik zal het proberen..

probleem is dat ik alleen home basics heb,wel 64 bit. IK laata het je horen wanneer ik eruit ben!
 
Hmm, ik zal het proberen..

probleem is dat ik alleen home basics heb,wel 64 bit. IK laata het je horen wanneer ik eruit ben!

Oh, dat zou heel erg fijn zijn! Ik hoop dat het gaat lukken, ik wacht af!

Bedankt voor je moeite!
 
Windows 7 homeserver 2011 lijkt me niet correct.

Windows Home Server 2011 bestaat wel en is gebaseerd op Windows Server 2008 R2 mogelijk dat de MUI daarvan werkt
Nu is 2011 nog niet zo heel lang uit dus het kan zijn dat de MUI's nog niet beschikbaar zijn
 
Ja, ik heb het geprobeert en bij mij werkt het gewoon..
Denk inderdaad dat ellasar gelijk heeft bij deze :eek: Je moet nog even geduld hebben voor je je pack kan downloaden..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan