Windows 7 Icoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsojo

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Hallo allemaal,

Ik heb net Windows 7 Home Premium op mijn computer, en dit is de 3e vraag over mijn nieuwe computer maarja...
Ik heb dus bij mijn taakbalk de icoontjes ps001.png. Maar ik wil graag: incoontjes.jpg. Hoe kan ik dit instellen net als incoontjes.png?

Mvg Lars

Klik eens met rechts op de taakbalk > eigenschappen > vinkje neerzetten bij Aero preview.

Gezien je het vinkje niet kunt selecteren, heb je of geen thema met Aero ingesteld of je videokaart ondersteund geen Aero.

Ja dat is dus het probleem: Waar kan ik een 'goede' video-driver downloaden? Ik heb er al duizenden geprobeerd maar hij doet het niet...

Wat voor pc heb je?
Eigenbouw of merk PC. In het laatste geval welk merk/type?

Ja daar had ik gezocht en toen kreeg ik alleen de drivers van Windows XP. Toen zei iemand anders tegen mij dat dat wel werkt dan op Windows 7. Dus ik had het geinstalleerd en toen werkte het slecht.

Wordt me niet echt duidelijk welke videokaart je er nu in hebt zitten.:confused:

Klik eens rechtermuisknop op "Computer" en kies eigenschappen. Wat is de prestatiescore van je PC/Laptop? Dit moet hoger dan 3 zijn anders werkt Aero sowieso niet.
Klik op "Windows prestatie index" naast de prestatiescore en los het probleem op wat het laagste punt heeft.

Het hoeft nl niet alleen te liggen aan de videokaart.

Hier je kan het zelf bekijken. Het is de Grafische dingen waar hij slecht op scoort. Daarom moet ik een goede video-driver hebben voor Windows 7
ps003.jpg

Duidelijk, videokaart:P Hoe oud is je pc??? Met mijn Pentium 4 scoor ik ook nog altijd een 4,4 dus die andere hoge punten hoeven niks te zeggen...
Is het al een oud beestje vervang dan gewoon de videokaart in een nieuwere...

Lijkt mij:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan