Windows 7 installatie (Boot)CD die automatich programma's er bij installeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3igplayer

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Hallo allemaal :D

Ik Installeer nog al vaak computers. maar nu moet ik iedere keer een virus scanner installeren, adobe, Enz.

Is er een manier dat ik een Windows 7 Boot CD kan maken die ook met de installatie deze programma's installeert ?

Alvast bedankt !:cool:

Hallo

ik kwam dit tegen op het internet , was er zelf namelijk ook wel benieuwd naar

het kan alleen met silent installers

dus waarschijnlijk als je een serial code moet invoeren voor de software , dat het dan niet kan

Edit :

dan moet ik natuurlijk wel de link erbij zetten !

LINK !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Heey super !

Ik had dit programmatjé zelf al gedownload. maar ik snap niet helemaal hoe het werkte dus ik bedacht dat hier wel slimme mensen zitten :thumb: en vroeg het hier.

Ik heb ondertussen al een .iso van windows 7 gevonden ( 32 bit ) maar die is in het engels. en ik heb slechte ervaringen met die langue's packs die je kan downloaden. heb jij misschien een goede 32 bit NL versie van Windows 7 ?

En zou je me verder kunnen helpen met het programmatje ? ( ik ben al een heel eind gekomen hoor :D )

Edit:

Ik heb ondertussen al weer wat verder gezocht en ik vond deze Video

daar kan ik je helaas niet bij helpen via dit forum ,

aan een windows 7 installatie cd om te downloaden , want ik denk dat je dat bedoelt

ik weet zelf ook niet hoe dat programma werkt maar dat kan je wel naar zoeken door de juiste zoektermen te gebruiken via :

Google of Youtube

zoektermen gebruiken als :

handleiding of tutorials + naam programma

Ik heb een officiele instalatie CD Maar die werkt blijk baar niet. ik ga nu proberen met die tutorial ( net 3 seconde geleden geEdit xD) en hopen dat ik verder kom !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan