hallo,
mijn harde schijf van mijn laptop is onlangs kapot gegaan.
nu heb ik een nieuwe (lege) gekocht, en deze in mijn laptop geplaatst.
Deze hd is compatible met mijn laptop (hp pavilion dv6 3142ed). Nu heb ik
windows 7 64bit gedownload en gebrand op een dvd en een usb maar krijg ik tijdens
de eerste stap in de installatie de foutmelding "A required drive device driver is missing. If you have a driver
floppy disk, cd, dvd or USB flash drive, please insert now.
Ik kom er maar niet uit. IK heb verschillende (Op het internet staande) oplossingen geprobeerd, maar
de melding blijft maar terugkomen. IK heb de cd gebrand met nero en het usb'tje met de windows 7 USB-dvd tool.
Ik hoop dat er snel iemand met een geniaal antwoord komt zodat ik deze melding kan omzeilen en mijn laptop
weer kan gebruiken.
Ik hoor graag van jullie!
Gr. Toer
mijn harde schijf van mijn laptop is onlangs kapot gegaan.
nu heb ik een nieuwe (lege) gekocht, en deze in mijn laptop geplaatst.
Deze hd is compatible met mijn laptop (hp pavilion dv6 3142ed). Nu heb ik
windows 7 64bit gedownload en gebrand op een dvd en een usb maar krijg ik tijdens
de eerste stap in de installatie de foutmelding "A required drive device driver is missing. If you have a driver
floppy disk, cd, dvd or USB flash drive, please insert now.
Ik kom er maar niet uit. IK heb verschillende (Op het internet staande) oplossingen geprobeerd, maar
de melding blijft maar terugkomen. IK heb de cd gebrand met nero en het usb'tje met de windows 7 USB-dvd tool.
Ik hoop dat er snel iemand met een geniaal antwoord komt zodat ik deze melding kan omzeilen en mijn laptop
weer kan gebruiken.
Ik hoor graag van jullie!
Gr. Toer