Windows 7 installatie mislukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Potaarde

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2012
Ik probeer een clean install te doen maar ik kom altijd op hetzelfde probleem uit.
Als je op dit filmpje (How to Clean Install Windows 7 (Part 1 of 2) - YouTube) kijkt dan zie je dat zijn computer heropgestart wordt na 7 minuten en 40 seconden.
Bij mij is dat niet het geval, na het 'installatie voltooien' scherm krijg ik linksboven gewoon een blinkende cursor.

Kan iemand mij helpen? Ik vind echt zeer moeilijk hulp over dit probleem op Google.
Blijkbaar zou mijn computer niet weten waar mijn Windows installatie staat, maar ik heb maar 1 schijf. En deze harde schijf is ook mijn eerste boot device.
Of misschien is mijn HDD gewoon kapot?

De laatste maanden blokkeerde de computer random eens. Soms meerdere malen na elkaar na het opstarten. Soms als ik gewoon bezig was op het internet.
Gisteren probeerde ik mijn computer op te starten maar hij bleef maar blokkeren (soms op het bureaublad, soms op het welkomscherm). Zeker 10x geprobeerd.

Al een aantal keer W7 proberen te installeren, via de W7 installer alles geformateerd.
Bij de eerste installaties had ik nog 2 partities, uiteindelijk heb ik ze alle twee verwijderd (omdat ik dacht dat dat misschien ging helpen) en nu probeer ik het dus met één partitie.

Volgensmij als je bij de installatie de partities beheert kun je niet een partitie doen er wordt altijd een system partitie aangemaakt misschien heb je dat bij de installatie verkeerd gedaan

Ik zie niet direct in wat ik daar verkeerd zou kunnen doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Lees hier de artikelen maar eens uitgebreid door.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan