Windows 7 Installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat zei dell ook al dat dit systeem niet geschikt is voor win7 :confused:
dit komt uit de mail:

Over uw vraag doen we geen ondersteuning voor Windows 7 RC en dit systeem is niet geschikt voor Windows 7 RC.

het is een dell optiplex gx520

ik zie nog even niet waarom die het niet zou doen op jou pc.
qua eisen voldoet ie....
wellicht dat een videodriver nog niet beschikbaar is maar instaleren zou ie moeten doen

ik heb al alle videodrivers van de intel site gehaald ;)
en ook ik snap het ook niet

nee boven wel maar daar ging het niet omdat mijn DVD-RW niet geformatteerd kon worden maar zal het vanavond eens proberen op mijn laptop omdat ik heel de dag weg moet.

toch al bedankt voor alle reacties :thumb:;)

Yep probeer dat eens..
downloaden en branden via je laptop en dan op je pc proberen...

succes:thumb:

ik heb windows 7RC gebrand op een DVD-RW met imgburn en nog steeds het zelfde probleem :confused:

niemand die echt een oplossing weet?:confused:

kan het niet zijn omdat ik moet ergens CD/DVD stuurprogramma's moet installeren :confused:

die zou het normaal gesproken moeten doen.Maar verwojder eens in apparaatbeheeer en herstart je pc.
En die kan met dvd- overweg?

zal eens mijn CD/DVD speler verwijderen.
maar er kunnen toch geen problemen komen hierdoor,
of wel?
:o

Neen.Dat op zich niet.eerst maar eens uitsluiten of je speler kaduk is.
Je hebt nu een gebrande versie van W7,doet ie het wel op een andere pc cq laptop?

ik heb gebrand op een gewone DVD-R maar nog steeds hetzelfde probleem.:confused:
maar ik zal toch een ander station kopen en eens kijken of hij het wel daarop doet:thumb:
toch bedankt voor alle hulp:thumb:

nee met een ander CD/DVD station zou hij het ook waarschijnelijk niet doen:confused:
iemand nog andere oplossingen :(

Wat gaat er toch fout bij jou????:confused::shocked:

en het woordje "waarschijnlijk" sluit dus nog niks uit.....

Vista al gehad?

Ik heb nog niet kunnen lezen, of je ook Vista op die PC gehad hebt. Zo niet, draai dan eens die programma van Microsoft (genaamt: Windows Vista Upgrade Advisor, die kan kijken onder XP, of je PC wel geschikt is voor Vista. Als die daarop al zegt dat je PC ongeschikt is, dan kun je Win7 al helemaal vergeten.

Maarja... XP is er af, meen ik, dus dat zal dan ook wel lastig worden.

Mijn ervaring is in elk geval, dat als je Vista kan draaien, dan kan ie ook Win7 aan.

Hopelijk kun je hier iets mee.

nja ik denk dat ik maar windows vista zal nemen :thumb:
en eens kijken wat hij daarbij zegt ;)
toch bedankt voor alle hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan