Windows 7 Installeren Dynamische schijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

joey1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2010
Hallo,

Ik zat vandaag te computeren en ik vond mijn Partities te groot (ik heb 1TB HD niet meer schijven) verdeeld in OS - Programmas en Games - Muziek
Ik vond de HD van OS en Programmas en Games te groot dus ik wou ze verkleinen.
Dus ik na schijfbeheer en de de OS aangeklikt met rechts en partitie verkleinen even de aantal mbs invoeren en even wachten, klaar dacht ik nu werden de zwarte balkjes boven de namen van de hdd worden allemaal groen. :confused:
Nu kwam er een stukje tussen met X aantal GB Niet toegewezen ruimte.
Nu deed ik hetzelfde met Programmas en Games. Ik zet de computer uit omdat ik weg moest. Kom ik net thuis start de computer niet meer op :shocked: :(
Ik krijg alleen een zwart scherm met links boven een knipperend streepje _
Ik heb ook al dit topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=464607 gelezen maar snap er niet zoveel van.
Nu heb ik al geprobeerd me OS schijf opnieuw te instaleren (Staat dynamisch achter in win7 installatie), maar het lukt niet gebeurd weer hetzelfde.
Zo ziet het scherm eruit als je bij het scherm komt op welke schijf je windows wil insatalleren.

Schijf 0: niet-toegewezen ruimte_______________0.0MB______0.0MB_____ -
Schijf 0: Partitie 2___________________________100.0MB____86.0MB_____Systeem
Schijf 0: Partitie 3(was OSna format partitie 3)____117.1GB____117.0GB_____Dynamisch
Schijf 0: Partitie 4: NieuwVolume(kwam voort uit verkleining)58.6GB___58.5GB___ Dynamisch
Schijf 0: niet-toegewezen ruimte_______________1.0MB______ 1.0MB_____-
Schijf 0: Volume Programmas en Games________146.5GB____120.6GB____Dynamisch
Schijf 0: Volume Muziek______________________462.8GB____337.1GB____Dynamisch
Schijf 0: niet-toegewezen ruimte________________1.0MB______1.0MB______-

Is mijn data weg :shocked: ??
Wie kan mij helpen :confused:

Groetjes Joey

Ik ga het dalijk proberen, dankjewel voor de reactie:thumb:

Het is me niet gelukt :( maar als ik de XP CD erin doe en kom in het scherm waar ik op de R moet klikken dan kan ik maar één cijfer of letter intypen kan ik ook weer weghalen met backspace maar als ik reageert nergens alleen bij de 1 en dan druk op enter
dan reageert hij en vraagt hij om het administrator wachtword dan typ ik die in en die doed het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan