Windows 7 installeren/ Windows 7 Upgrade Advisor error.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pwnedlifexx

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2010
Hallo allemaal,

Ik startte net de cd op waar Windows 7 op staat en dan krijg je zo'n menutje van compabiliteit online controleren en nu installeren.
Ik drukte op compabiliteit online controleren want ik weet niet zeker of mijn computer het wel aankan.
Ik heb dat programmatje (Windows 7 Upgrade Advisor) gedownload en geinstalleerd, ik probeer het op te starten en dan krijg ik een error:

1276926776-50.jpg

Dit is erg frustrerend omdat ik dit ook met andere programma's heb dus ik dacht ik ga het maar is vragen.
Ik hoop dat ik een keer kan worden geholpen want ik heb al een keer eerder een thread geopent over iets anders en daar had niemand op geantwoord.

Met vriendelijke groet,

Max

wat zijn je pc specs?
dit is in ieder geval minimaal vereist:

1 gigahertz (GHz) of sneller 32-bit (x86) of 64-bit (x64) processor

1 gigabyte (GB) RAM (32-bits) of 2 GB RAM (64-bits)

16 GB beschikbare schijfruimte (32-bits) of 20 GB (64-bits)

Grafisch DirectX 9-apparaat met het stuurprogramma WDDM 1.0 of hoger

Oh, ik ben niet echt hierin dan moet je me even vertellen waar ik dat kan vinden :)

PS:
Weet je misschien ook hoe ik die errors kan oplossen?

Oh, ik ben niet echt hierin dan moet je me even vertellen waar ik dat kan vinden :)

PS:
Weet je misschien ook hoe ik die errors kan oplossen?

omdat makkelijk te zien moet je dit http://www.cpuid.com/downloads/pc-wizard/2010.1.94-setup.exe downloaden en instaleren,
dan als je het progamma hebt opgestart dan kun je het allemaal zien.
laat even weten je processor, videokaart, hardeschijf, werkgeheugen ram (physical memory)

nee ik zou het eigenlijk niet weten misschien heb je een virus op je computer ook dat kun je chekken met dit http://www.malwarebytes.org/mbam.php progamma. maar dat zou opzich niet uitmaken want je wou tog overstappen naar windows 7 he? dan ben je als je die hebt gelijk ook de virussen kwijt.

Hier heb ik het ;)

Processor : Intel Pentium 4 524 @ 3066 MHz
Videokaart : NVIDIA GeForce 8600 GT
Hardeschijf : SAMSUNG (500GB) en ST350041 (500GB)
Werkgeheugen (Ik neem aan dat dit het Fysiek Geheugen is) : 4096 MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM)

Ik denk dat dit wel genoeg is!

Ik hoop dat je er wat mee kan en als je meer info nodig hebt zeg je het maar :)

EDIT:

Ik weet niet of dit wat uitmaakt maar ik ben een gamer en heb ik dan meer RAM nodig dan normaal (hou hier dan rekening mee)

Laatst bewerkt:
Hier heb ik het ;)

Processor : Intel Pentium 4 524 @ 3066 MHz
Videokaart : NVIDIA GeForce 8600 GT
Hardeschijf : SAMSUNG (500GB) en ST350041 (500GB)
Werkgeheugen (Ik neem aan dat dit het Fysiek Geheugen is) : 4096 MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM)

Ik denk dat dit wel genoeg is!

Ik hoop dat je er wat mee kan en als je meer info nodig hebt zeg je het maar :)

EDIT:

Ik weet niet of dit wat uitmaakt maar ik ben een gamer en heb ik dan meer RAM nodig dan normaal (hou hier dan rekening mee)

ja kan allemaal makkelijk :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan