Windows 7 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan inderdaad ook, hou er dan wel rekening mee dat de temperaturen tot wel 10% kunnen afwijken, nij normale temperaturen is dat geen probleem, echtertegen de grens aan vind ik dat lastig...
 
Dat kan inderdaad ook, hou er dan wel rekening mee dat de temperaturen tot wel 10% kunnen afwijken, nij normale temperaturen is dat geen probleem, echtertegen de grens aan vind ik dat lastig...

dat klopt, maar als je 3 verschillende programma's bekijkt en ze kloppen alle 3 met elkaar, dan kloppen de temperaturen vaak wel, maar het beste en het betrouwbaarste is idd in de bios.


Grt

Rens
 
Probleem opgelost! Ik had de driver opnieuw geïnstalleerd en nu kan ik weer YouTube filmpjes kijken enzo.
 
NU heb ik nog een probleem! Me D: schijf is opeens verdwenen! Hij staat niet meer bij deze computer. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
 
Wat was je D: schijf?

een harde schijf/partitie?

Klik dan eens met rechtermuisknop op deze computer, kies voor beheren en dan schijfbeheer, staat ie daar wel bij?
 
Mooi dat het ene probleem is opgelost,

maar ji ging toch windows opnieuw installeren? Dan hoeven we deze problemen toch niet op te lossen?

maar goed je probleem.

Kijk eens bij schijfbeheer of daar jou D schijf wel wordt weer gegeven.

Schijfbeheer:
Start --> Configuratiescherm --> systeembeheer --> schijfbeheer.

Grt

Rens

Edit: tha priest je was me voor :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Me D: schijf was de schijf waar ik mijn cd/dvd's in deed. Ik kan Windows niet opnieuw installeren als de D: schijf het niet doet. Hij staat niet meer bij schijfbeheer. Hoe kan dit opeens? Gister was hij er nog?!
 
Ik denk dat je pc even flink in de war is...
Dat je hem in windows niet ziet, wil niet zeggen dat hij er niet is.

Ben je inmiddels al bij schijfbeheer geweest? staat hij daar wel bij.
Zo niet, duik dan ff de bio in en kijk of hij daar staat, meestal op de beginpagina zie je wel je devices zoals hdd en cd/dvd etc.
 
thapriest, we vullen elkaar lekker aan :thumb:

Ziet ook schijfbeheer + de bios hem niet meer, dan zou ik de kast even open maken(eerst van stroom afhalen) en even de kabels die naar je cd/dvd speler loopt aandrukken.

Grt

Rens
 
Schijfbeheer ziet hem niet meer. Maar waar moet ik kijken in de BIOS??
 
Schijfbeheer ziet hem niet meer. Maar waar moet ik kijken in de BIOS??

Is bij elke versie verschillend.

Bij mij is dat bijvoorbeeld meteen het scherm van de bios, daar staat bijv.

Sata 1: samsung hdd
Sata 2: asus hdd
IDE: dvd-rom nec

Je moet dus kijken of je in je bios ergens iets met cd-rom of dvd-rom ziet staan.

Grt

Rens
 
Als ik bij appararaat beheer kijk staat er dit:

- Dvd-/cd-rom-stations
- ( geel rondje met zwart uitroep teken) HL-DT-ST DVDRRW GSA H21N


Zou het misschien kunnen zijn dat er iets met de driver is ofzo?
 
Laatst bewerkt:
Aha, probeer eens of je hem kunt verwijderen en dan laten zoeken naar nieuwe hardware.
Maar als je toch windows opnieuw wilt gaan installeren, doe geen moeite, de cd-rom is er wel doet het hoogstwaarschijnlijk wel, alleen windows is ermee in de war.
 
O dan zit ik alleen nog met het probleem hoe ik een bootable dvd maak. Is er ergens misschien een tut?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan