Windows 7 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wouter020

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2013
Berichten
4
Beste mensen,

Ik wil op mijn PC Windows 7 Professional hebben. Wat zijn de beste hoevellheid RAM en een Windows-versie die mijn PC moet hebben om het snelst te zijn?

Mijn motherboard kan maximum 4 GB RAM hebben. Nu is er 1 GB. Volgens mij is het genoeg voor 32-bits Windows 7 Professional. Maar ik wil een zo snel mogelijke PC.

Zal mijn PC met 4 GB RAM en 64-bits Windows 7 het snelst zijn?

Dank u!
 
Hallo, vanaf 4GB RAM heeft het nut om te upgraden naar windows 64 bit. Minder dan 4GB is het compleet nuttleoos en zou ik het ook niet doen. Dus als jij je RAM gaat upgraden naar 4GB (waar de PC zeker sneller van wordt) zou ik er 64 bits op zetten, als je je RAM niet upgrade zou ik er gewoon 32 bits op zetten. Als je je RAM upgrade, let er dan wel op dat je SODIMM neemt, en het snelst mogelijk dat jouw moederbord ondersteunt (ik denk DDR2). En wat anders, je weet toch dat er ook Windows Ultimate is, die is nog net wat uigebreider dan professional. Succes.
 
Laatst bewerkt:
Dank! Dan ga ik RAM upgrade van 1 GB naar 4 GB en Windows 7 64 bits installeren. Welk RAM kunt u me aanbevelen? Mijn motherboard is P5KPL-AM EPU. Ik heb nu RAM van Corsair DDR2 VS1GB667D2. Volgens mij moet ik 2 x Corsair DDR2 VS2GB667D2 hebben. Dank!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank! Past Kingston ValueRAM KVR800D2N6K2/4G bij mij motherboard P5KPL-AM EPU?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hartelijk dank! Nog één vraagje. Kan ik met 4 GB RAM Windows XP blijven gebruiken?
 
Dat is geen enkel probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan