Windows 7 Internet Conectie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ebonhold

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2010
Hallo,

ik heb sins kort een nieuwe computer gekocht met windows 7 voor het gamen.
Ik gebruikte een windows XP em op deze computer was me internet altijd goed ( Ik gebruik kabel)
Ik speel nu op me windows 7 deze is erg snel maar de internet verbinding is erg traag ik kan er niet achter komen wat er nou fout is. Ik heb me windows XP weer aangesloten om te testen of het niet aan me rauter lag maar deze doet het wel gewoon goed. kan het zijn dat me windows 7 iets blokeerd dat me internet langzaam gaat wat ik word er gek van

Alvast bedankt groetjes Sebas

Gebruik je dezelfde kabel?

Kan je de netwerkkaart wisselen?

Ja ik gebruik dezelfde kabel en nee ik heb geen idee of ik de netwerk kaart kan verwisselen maar ik denk ook niet dat dat nodig is

nog sorry voor de laate reactie

90% van de nieuwe computers heeft een onboard NIC. Die kun je dus moeilijk verwisselen. Van welke aanbieder heb jij je internet? Er zijn namelijk modems die onbekende computers gaan blokkeren of vertragen.

Greetzz,
Timo

90% van de nieuwe computers heeft een onboard NIC. Die kun je dus moeilijk verwisselen. Van welke aanbieder heb jij je internet? Er zijn namelijk modems die onbekende computers gaan blokkeren of vertragen.

Greetzz,
Timo

IK heb van ADSL internet, maar er zit een programma op me nieuwe computer die de firewall beheerd "Macfee SecurityCenter" en volgens mij is dat de oorzaak. maar ik heb all me programma toegestaan in me firewall maar alsnog gaat hij traag

Ik vroeg niet welke verbinding, maar welke aanbieder (provider).

Greetzz.
Timo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan