Windows 7 is geschikt voor Acer Aspire 5315

Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Berichten
1.122
Hallo iedereen toen ik bij de drivers keek van windows 7 in vmware zag ik de drivers staan wat mijn laptop heeft dus atheros 5007EG Wlan
Mobile intel 965m graphics en Realtek hd audio dus ik neem aan als ik windows 7 zou installeren dat ik geen aparte drivers daarna moet installeren??
 
Het liefst gewoon drivers installeren, biedt vaak meer volledige functionaliteit. Als het laptopje een beetje recent is en deze over Vista drivers beschikt is er niets aan het handje.
 
Het liefst gewoon drivers installeren, biedt vaak meer volledige functionaliteit. Als het laptopje een beetje recent is en deze over Vista drivers beschikt is er niets aan het handje.

Ik bedoel er mee de drivers Zijn al geintergereerd ik maak morgen er wel een printscreen van het tebewijzen
 
Dit zijn meestal de standaarddrivers die minimale ondersteuning bieden. Maar als jij er tevreden mee bent, ik houd je niet tegen...
 
Dit zijn meestal de standaarddrivers die minimale ondersteuning bieden. Maar als jij er tevreden mee bent, ik houd je niet tegen...

heb dus xp home
Erop en met minimum
Drivers ben ik tevreden
 
Laatst bewerkt:
Is toch prima dan?

Ik zou alleen na installatie even kijken of er in apparaatbeheer nog uitroeptekens/rode kruisjes worden getoond. Is dit het geval, mis je toch nog een driver. En anders heb je geluk.
 
Is toch prima dan?

Ik zou alleen na installatie even kijken of er in apparaatbeheer nog uitroeptekens/rode kruisjes worden getoond. Is dit het geval, mis je toch nog een driver. En anders heb je geluk.

Ik bedoel er mee als mensen windows 7 Rc1 op hun acer aspire 5315 willen dat je eigenlijk geen drivers hoeft teinstalleren

Edit zie mijn printscreen van windows 7 RC1 en in de foto zie je Atheros 5007EG Wlan dus als die maar beschikbaar is vind ik het goed ( Deze fotot is genomen van vmware waar windows 7 geinstalleerd staat
 

Bijlagen

  • Windows7 image 1.JPG
    Windows7 image 1.JPG
    76,5 KB · Weergaven: 101
Laatst bewerkt:
Ik bedoel er mee als mensen windows 7 Rc1 op hun acer aspire 5315 willen dat je eigenlijk geen drivers hoeft teinstalleren

Er zijn genoeg laptopjes waar je ook geen drivers voor nodig hebt, omdat deze al ingebakken zijn. En als mensen twijfelen, vragen ze of het werkt i.c.m. hun PC/laptop. In principe is dit topic dus bijna volledig overbodig.:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan