Windows 7 is niet in HD?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hoi,

ik heb mijn pc op een LG flatron aangesloten met HDMI kabel(LG flatron heeft 1080p scherm) maar windows is niet in HD? het scherm is nogal wazig. Hoe los ik dit op? heb een radeon HD 5850 videokaart, misschien moet ik iets bij de videokaart instellen, want hij heeft wel ondersteuning voor HD schermen.

Alvast bedankt! :thumb:

MVG Tom

Windows 7 zelf is geen HD nee. Welke resolutie hebt je hem op en welke frequency? Ik heb zelf een PC die als Home Theater PC dient op een Full HD 40 inch aangesloten. Heb gewoon scherp beeld.

40''?! ik heb maar 22 inch en heb nog geen eens HD! schermresolutie is 1920*1080, wat houdt de frequentie in en hoe kan ik dat zien?

Ook met film geen HD? Tenminste als je een HD film hebt gedownload.

Om Windows te kunnen bekijken in HD, moet Windows dit niet ondersteunen, maar wel je videokaart. Omdat je je scherm via HDMI hebt aangesloten, moet je ZEKER alles in HD kunnen bekijken, mits je de juiste instellingen gebruikt. Is er bij jou monitor een CD/DVD met drivers bijgeleverd? Zoja, installeer deze en herstart de PC. Zoniet, moet je even het volledige type van je monitor eens posten.

Kijk zeker na of je resolutie op 1920x1080 staat, en je Refresh Rate op 60 Hz.

Succus!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan