windows 7 is voor mij niet je van het.

Status
Niet open voor verdere reacties.

malvado

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
139
Heb er tot nu toe maar problemen mee gehad. Eerst had ik hem in mijn eigen moedertaal. De pc viel op een bepaald moment uit, het scherm toonde niets maar de pc bleef wel werken. Ik moest hem uitschakelen een paar minuten wachten en daarna deed ie het pas weer. Nou heb ik de Nederlandse versie geinstaleerd en krijg nog steeds hetzelfde probleem. Op een bepaald moment is er geen beeld meer, al doe die pc het. Het scherm laat zien dat het scherm uitstaat. Al druk ik op de start kniop van de pc, er gebeurt niks. Ik moet de pc helemaal uitschakelen, een paar minuten wachten en hem dan pas aanzetten. Dan doet ie het weer. Wat is er nou aan de hand? Kan iemand mij aub helpen?
Ik heb een Intel(r) core duo, 2x 2,20 ghz processor, 2 gb geheugen en het gaat om een 64 bit windows 7. Nou krijg ik te zien dat ik nog maar 22 dagen heb om te activeren terwijl ik de muthaa netjes geckracked heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je wel een legale versie van Windows 7 geïnstalleerd?
 
natuurlijk heb ik geen legale versie geinstalleerd. Ik ga echt geen 700 euro uitgeven aan troep die ik gratis kan downloaden. DUH
 
Dan kan je zulke dingen verwachten. Bij een legale versie zitten speciale drivers enzow, dus dan heb je dat probleem niet. en je hebt ze al voor 100 euro ofzow... dus ik zou het eraf gooien, mss is t wel een virus, kijk in je logbestanden. zie je de oorzaak...
 
@malvado
Dit topic leidt nergens toe en als je het besturingssysteem zo'n "troep" vindt dan vraag ik me af waarom je hier hulp komt vragen.
Bij deze sluit ik dit topic. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan