Windows 7 ISO

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielkamp

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2012
Berichten
63
Hoi!
Weet iemand waar ik veilig een Windows 7 32-bit ISO kan downloaden? Ik heb een laptop waarop Windows 7 pre-installed was, maar er zat geen dvd bij. Nu heb ik er Ubuntu op geinstalleerd, maar toch zou ik het fijn vinden om Windows in een virtuele machine te draaien. Heeft iemand een werkende link voor me?

bvd Daniel
 
Kijk hier even of er tussenstaat wat je nodig hebt: http://www.w7forums.com/threads/official-windows-7-sp1-iso-image-downloads.12325/

Zoals op de pagina staat:

Thеѕе аrе NOT illegal – Thеѕе аrе јυѕt thе download links fοr Windows 7 SP1 ISO whісh іѕ a retail wrap thаt offers a 30-day trial period. Yου need tο activate уουr Windows afterwards wіth a genuine license activation key tο continue using іt. Downloading thеѕе files frοm Digital River іѕ absolutely legal аnԁ completely free οf charge.
 
Download Windows 7 Ultimate 32-bit of Windows 7 Ultimate 64-bit.
*Voer vervolgens de ... uit, waardoor je de mogelijkheid krijgt bij het installeren te kiezen tussen verscheidene versies van Windows 7. (Hierdoor is deze installatie multifunctioneel, maar je kunt wel alléén de geïnstalleerde versie die op jouw systeem staat geïnstalleerd herinstalleren. De productsleutel is hier nl. aan gekoppeld.)

Hier wordt verteld hoe je moet in- & uitpakken & hier wordt verteld hoe je moet branden.
Suc7:thumb:

*Als je uitgaat van een en dezelfde map, bv. C:\Users\Danielkamp\Downloads moet je het volgende zien staan:
eicfg_remover.c
eicfg_remover.exe
eicfg_remover.sha1
readme.txt
X17-xxxxx.iso


Als je nu eicfg_remover.exe uitvoert, selecteer je X17-xxxxx.iso. Hierna kun je de brandprocedure beginnen.

Let op: Deze Windows is Engelstalig. Je kunt hierna door een invoertaal toe te voegen je moedertaal naderhand instellen.
Download Vistalizator (portable) waardoor je een taalpakket kunt toevoegen.
Klik hier voor schermafdrukken hoe e.e.a. werkt. Je ziet aan de linkerkant de downloads voor de taalpakketten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de snelle reacties! Ik ben nu de Windows 7 Home Premium van de link uit de eerste reactie aan het downloaden, en nu maar hopen dat het werkt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan